lalalindsay: veel plezier! wij gaan volgende week zaterdag in het gelderdome. laat even weten hoe het was he
terug van nacontrole VK. anti conceptie besproken, ben niet blij met de pil, ws Nuvaring of Mirena. iemand ervaring?
@ blondsteenbokje hij heeft toen hij 17 was twee rugwervels gebroken dus zijn hele rug is een beetje scheef. ik heb gewoon een beetje een scheven man hihihih. ik denk zelf dat het wel daardoor komt. @rox ik heb inderdaad al 6 hydrofiel luiers gekocht gisteren en pas twee rompers ofzo. maar ik ben ook nog niet veel wezen kopen ivm 20 weken echo . die wilde ik eerst afwachten ivm geslacht en gezondheid en vanaf nu ga ik los. maar ik ben bang dat ik teveel koop. vandaar dat ik het vraag. ik heb de hele lijn van zwitsal van mijn moeder gehad dus die heb ik en daar koop ik niets meer van. ik zou wel een goed lijstje willen hebben van een mama die het echt weet. hihihihih gr kim
ja graag of je mag hem ook pben wat jij wil moedertje. hihihihih sinds ik gisteren te horen kreeg wat het geslacht was voel ik me helemaal een mams. hahahahahahaha gr kim
ok ok ok, ik zet hem online en PB hem wel, want als Daisy en Wic en Maranka suggesties hebben kan hij gequote worden en aangepast.
Nou Hier is de spanning om te snijden pfffff worden er gek van. Heb steeds steken in mijn buik net als of ik ongi moet worden! Maar nog geen bloed. Ook heb ik het gevoel dat ik erg dik en opgeblazen ben, Maar dat kan natuurlijk ook komen door een naderende ongi of te veel eten ben 2 kilo zwaarder xxxxxx
Hier ben ik ook weer even! Ik lees trouw alles wat getikt wordt, heb alleen ff niet de puf op iedereen te reageren. Bedankt voor alle lieve reacties Wij vinden haar ook een mooi meisje natuurlijk, en ze heeft inderdaad een hele bos haar! Ennnnnnnnnnnnnnn een eigen website (of had ik dat al gezegd? Er gaat van alles langs me heen/vergeet veel). www.faylinn.nl is het iig. Meer fotootjes, en manlief is de site nog helemaal in elkaar aant stoeien dus komt steeds wat bij. Ik had de nuvaring en als het weer zover is, ga ik die weer gebruiken. Vond het echt heel fijn.
ik plaats hem hier ook maar even: UITZETLIJST wieg of ledikantje matrasje (bij voorkeur polyether) commode aankleedkussen 1 deken (katoen of wol) of slaapzakje GEEN DEKBED! 2 lakentjes 2 hoeslakentjes 2 hoeslakens voor matrasje kinderwagenbak 4molton onderlakens (in het bedje en wagenbak onder het hoofdje) 2 kruiken + kruikenzakken badje met standaard of tummy-tub 2 badcapes of omslagdoeken Sudocreme of Bepanthen Lotiondoekjes bodylotion eventueel haarlotion badmelk borsteltje nagelschaartje en kartonnen vijltjes 2 thermometers, 1 voor de baby en 1 voor mama 6 hydrofiel washandjes 15a 20 hydrofiel luiers 2 zuigflessen met spenen Fopspeentje 6 spuugdoekjes flessenborstel Magnetronsterilisator zuigelingenvoeding Af te sluiten maatkan 1 liter (voor uitgekookt water) Wegwerpluiers 4 katoenen truitjes of overslaghemdjes 50-56 4 broekjes 50-56 2 babypakjes (maat 50/56) 5 paar sokjes 2 a 3 mutsjes jasje In het ziekenhuis 2 katoenen t-shirts/nachthemd warme sokken badjas pantoffels/slippers ondergoed toiletartikelen eventueel voedings-BH kleertjes voor de baby Labello Flesje water. (droge mond tijdens het puffen, en makkelijker dan een glas) Papa's Uitrusting foto/videocamera telefoonlijstje Legitimatie en verzekeringspapieren wandelwagen autostoeltje draagzak of draagdoek En het kraampakket!