Haha! Ja we zouden heel graag willen testen maar ben vergeleken met mijn vorige cyclus nu 4 dagen overtijd zit nu op dag 32 en mijn laste cyclus is 34 dagen dus we proberen nog even te wachte tot Zaterdag! Maar ik heb ook steeds honger mijn vriend vroeg of ik lintworm had xxxxx
Handige lijst rox, dat heb je snel gedaan! Ik hoop dat ik hem snel kan gebruiken! Spannend hoor wendy... Mijn (.)(.) beginnen met het uur meer zeer te doen. Alsof ik heb hardgelopen zonder BH aan... Ook een beetje alsof ze te zwaar zijn ofzo.. Iedereen moet er echt uit de buurt blijven. Zou een koel washandje helpen?
Hahaha, nee we hebben nooit last gehad van ringsteken, maar een vriendin van me wel een keer. Verder kan ik me niet heugen last gehad te hebben van ontringen. Maar was toen ook niet specifiek ermee bezig maar wilde gewoon al stoppen voor het geval dat we aan kindjes zouden gaan denken. Maar er is dus ook nix raars gebeurd met mn lijf, gewoon ongi geworden in normale periodes.
Tipp, dat gevoel had ik ook met stuwing. Ik deed er bevroren compessen op en toen trok het weg. Thnx Tipp
Daisy, dat lijkt mij ook aantrekkelijk. zowiezo omdat ik eerst wil wachten tot Joey naar school gaat.
goedemorgen meiden! wanneer gaan de dames testen? nog ongeveer 2 uur en dan krijgen we de pretecho! ben echt zenuwachtig! en vandaag zit ik op de helft! 20 weken!!!! mijn banner is alleen wat trager! liefs rebbel
Oh meiden, ik ben zo dom geweest... Ik heb gisteren toch een test gewaagd (een week te vroeg volgens mijn nieuwe NOD, een dag te vroeg voor mijn oude ) en toen nam ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje waar... Vanmorgen aan mijn man laten zien, en het zat er nog... Nu ben ik zo bang dat het gwoon een indrooglijntje is.... Ik ga proberen om het nu dapper vol te houden tot volgende week....
Als jij gewoon even hier meld wanneer je je laatste pil hebtt geslikt en hoeveel rondes je nu bezig bent, zet 1 van ons je erbij op de lijst.
Dat meen je niet! Je gaat nu niet een week wachten hoor! Over twee dagen weer testen! Ik hoop zo dat het een 'echt' lijntje is meid. Liefs Zora
ja maar, ja maar, ja maar.... Dat is zover voor mijn NOD Mijn nieuwe dan (ja ingewikkeld, eispron 6 dagen later dan verwacht, dus nod schuift dan ook 6 dagen op... Toch?)
Tipp, eigenlijk wel. maar ik teste in theorie een week voor mij NOD< kwam ik bij de vk pas achter> SPANNEND! Heb je een foto?
ik kan we proberen er 1 te maken, maar ik denk niet dat je het lijntje goed ziet op een foto. Hij is echt zo licht.... Ik zal het even proberen...
woensdag (de 26e ipv de 20e. Je gaat mij namelijk niet vertellen dat bij een te late eisprong je nod het zelfde blijft)