Ohh, dat wordt misschien wel een heel roze paasweekend. Wat spannend meiden! Ik duim met jullie mee! Het is wel weer eens tijd voor nieuwe zwangeren
Rox heb hem net maar weggehaald, klopt toch nooit bij mij, al die verschillende rondes heb 14 maart een (innestelings)bloeding gehad(maar heel weinig) en als ik daarvan uit ga, zou ik zondag kunnen testen. my boobs are killing me by the way! lig er echt wakker van 's nachts, als ik op mijn buik lig, doet het pijn, lig ik op mijn zij, drukt mijn arm ertegen. als ik op mijn rug lig, ist ook nie echt comfortabel. by the way ANOUK was GEWELDIG!
bedankt voor de tip Rox, hoop dat t helpt, moet morgen weer werken en loop de hele dag op en neer van de kassa terug de winkel in en bij iedere stap die ik neem is het echt pijnlijk, ga het es proberen
Even over de lijst. Ik zou niet of sudocreme of bepanthen doen. Ik moest de bepanthen nl. gebruiken om tepelkloven te voorkomen. En sudocreme is alleen voor rode billetjes. Overigens, de sudocreme zorgde hier juist voor smetplekken bij Samantha.
@ Maranka: Slabbetjes heb ik gekregen. Ik gebruik ze nog niet.. maar eigenlijk kan het al wel. Ik lek erg veel op haar mooie kleertjes, en als ze dan ook nog een mondje teruggeeft...
Bepanthem kan ook prima op billetjes. Is heel fijn spul, legt ook een laagje op de huid. Gebruik ik ook voor kapotte lippen.
Kan ook, ik wilde eigenlijk wachten tot 2e paasdag. Maar samen zaterdag lijkt me een leuk plan... Same here. Ik heb ook de hele nacht van ellende liggen draaien....En ik slaap juist zo graag op mijn buik of zij. Ik heb trouwens ook steeds het gevoel dat ze in de weg zitten.
Ok Tip Respect van mij...dat je nog even kan wachten. Je moet doen waar je je zelf fijn bij voelt. Maar ben zooooowww nieuwsgierig haha..beetje roze kunnen we wel gebruiken. Lindsay duim ook keihard voor jou hoor meid. Enne Rebbel gefeli met de 20 weken! ZOu ik bijna vergeten.
, Ik bedoelde eigenlijk ook om het woordje of te verwijderen. Want sudocreme zou ik niet voor mijn tepels gebruiken.
Moet je de zalf er weer af halen of wachten tot het goed is ingetroken voordat je de baby borstvoeding kunt geven? Welke instanties buiten aangifte op het gemeentehuis moeten op de hoogt gebracht worden van de geboorte. Ik heb nu op mijn lijstje: - gemeente - zorgverzekering - overige verzekeringen Mis ik nog iets?