hallo allemaal Ik snap er helemaal niks van ben nog steeds niet ongi...... van de ene kant wil ik dit nu wel worden en van de andere kant ook weer niet.... als jullie begrijpen wat ik bedoel... Ik had nooit verwacht dat ik er zoveel mee bezig zou zijn, ik denk er bijna heel de dag aan... hebben jullie dit ook? iedereen heel veel succes met klussen en testen...
Ik zit ook te wachten, nu dag 31. Geen idee of ik zoiezo wel ongesteld word, is de 1e ronde na de pil. Ik ga er maar vanuit dat het wel effe kan duren voor ik een normale cyclus ga krijgen. Ik voel niks bijzonders en ga er niet vanuit dat ik zwanger kan zijn. Over een paar weken zal ik voor de zekerheid een test doen misschien, maar nu nog niet. Maar ik ben er ook de hele dag mee bezig! Heb nog nooit zo vaak in mijn onderbroek gekeken of er al te zien is bar
ja ik ook idd, ik heb van het weekend wel buikpijn gehad dat ik dacht nu zal het wel komen maar nog steeds niets... echt heel vreemd maar ja we wachten af... het vreemde is dat ik toen ik gestopt was met de pil netjes een cyclus van 28 dagen had.... ohh ik zou echt niet zolang kunnen wachten met testen, ben veel te nieuwsgierig... maar nu test ik ook niet meer misschien volgende week...
Hoi, misschien is het handig als je standaard in je tekst zet: hoeveelste ronde het is, en wanneer je met de pil gestopt bent. Dan is het voor de anderen wat makkelijker reageren. Nu weet ik bijv. niets van jouw situatie...dus vertel. Wanneer ben je gestopt? al ongi geweest? vertell...... Dit geldt ook voor barbeestenboel. Ook jouw situatie kan ik zo snel niet zien. Zet het er ook ff bij...kletst wat makkelijker.
Haai dames! Ja ik doe mee op de testdag op 10 juni! Heb er veeeel zin in; tenminste als er dan nog geen rode duivels aanwezig zijn natuurlijk. Dit is dus de eerste ronde voor mij, ben nog niet "natuurlijk"ongesteld geweest, maar wel heel netjes op de 14e en 15e ongeveer mijn eisprong, hartstikke goed dus! Dus ik hoop dat ik rond de 28 dagen tekenen krijg van rode duivels of niet. Heb tijdens mijn "eerste" eisprong vreselijk veel klachten gehad! Vreselijk zeg! Pijn in mijn hoofd, evenwichtstoornissen en beroerd, ik was helemaal niks! Nu hoop ik dat ik vrolijk met jullie mee kan testen! YEAH Heb momenteel steken in mijn buik, mijn favoriete chips viel me ontzettend verkeerd! Als een steen in mijn maag, getver daar kom ik niet meer aan! Voel steeds iets in mijn onderbuik.. Natuurlijk let je er extra op! Gekkkkkk hé! Maar wel errug spannend... Zo weer even mijn verhaal kwijt!
Ik had er wel al bij gezet dat het de eerste ronde is na de pil, maar bij deze! Ik heb 20 jaar de pil geslikt en ben eind april gestopt. Ik zit nu op dag 31 van mijn eerste cyclus. bar
aha....jak, tja, da's alleen nog maar afwachten. Ben achteraf blij dat ik de eerste maanden nog niet bezig was met zwanger worden (was er toen nog niet aan toe) Nu weet ik dat het 5 maanden geduurd heeft, dat had ik vast niet overleefd hihi. Hopelijk staat jou dit niet te wachten, en komen je snel....of ben je gewoon snel zwanger. Nog beter toch
Bedankt Annette110 waarschijnlijk is het nu al iets duidelijker.... maar omdat jij dat vroeg heb ik het is goed nagekeken, stom van me maar blijkt dat m'n cyclus iets langer duurt dan ik in de gaten had... heb meteen m'n banner ook maar even aangepast en blijkt dat ik 3 dagen over tijd ben.... dus misschien wel te vroeg getest.. veel te nieuwsgierig he... oh ja en ben hiervoor normaal ongi geweest en redelijk op tijd...
Hoi Jeldou ik weet er alles van... je gaat overal op letten en voelt in een keer van alles dat is inderdaad gek... maar ik probeer mezelf niet gek te maken... ook al is dat erg moeilijk af en toe hihi
Zijn er hier meer van jullie gestopt halverwege de strip van de pil? Ik/wij hadden ineens zoiets van nu stoppen we!
Nee heb dat niet gedaan. Maar had zo vaak toen ik de pil nog slikte, dat ik ineens doorhad...oh shit, na 2 weken vergeten te slikken, dan werd ik gewoon gelijk ongesteld. Ik had dat soms wel 4 keer per jaar (misschien niet zo goed voor je lijf, weet ik niet) Waarom heb je een afspraak met de gyn?
Ik slik citalopram en moet van dokter eigenlijk afbouwen en stoppen maar ik heb gehoord dat een huisarts daarin helemaal niet gespecialeerd is. Daarom heb ik het ziekenhuis gebeld en een afspraak gemaakt met de gyn omdat ik eigenlijk niet zo graag wil stoppen met die medicijnen. Ik heb ook reuma dus daar ook gelijk voor.
Ja, en bedankt . Ik snap echt niet wat ik fout heb gedaan.... @ Wicjuh: De banners van LaFemmeBonita zijn inderdaad ook wel leuk. Maar ik ben te lui om te gaan uitzoeken in welke tijdszone we leven
ppff ook ik ben ongeduldig hahaha zou blij zijn als de weg zijn, zodat we weer flink kunnen gaan klussen. Dit word pas de 3de ronde dus ja echt veel verwacht ik er niet van maar ja je weet nooit he. Mijn schoonvader word in augustus 55 en neemt ons een weekendje mee naar barcelona. Zou leuk zijn dat we in zijn favoriete stad op zijn verjaardag konden vertellen dat ie opa werd! Nou ja we wachten het gewoon weer af. Duurt nog wel ff he hihihi gr jessica
160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 1e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde bellamano - 1e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? Cwinkoop laatste pil april 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 1e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 3e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 4e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kim1984 laatste pil 28 mei 1e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 3e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 2e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 4e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 3e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde verzorgingsmiep - laatste pil - 1e ronde na MK vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 1e ronde WELKOM AAN DE NIEUWE DAMES
Daisy, Bedankt voor de lijst, is echt leuk om het zo bij te houden.... en 3 die de eerste ronde zwanger zijn wow..... gefeliciteerd.....! Ik hoop dat ik snel mag volgen en dat hoop ik natuurlijk voor iedereen!