ik mis die 2 ook al. Ik denk dat steenbokje afstand aan het nemen is (zou ik in haar geval niet vreemd vinden) en dat mieke gewoon druk is... Fijn dat je zo genoten hebt rebbel!
Ja joehoe hier ben ik hoor, had heel wat bij te lezen, maar ben gewoon super druk en werk buiten de deur, dus kan niet steeds kijken. Rebbel, gefeliciteerd met de mooie echo. Een pbtje is welkom hoor j/m? hihihi Tip en Lala nog steeds spannend, helemaal voor Tip, kan me voorstellen dat je gek wordt nu, hahaha. Nou ga snel weer door. x
hier ben ik! kreeg geen berichtjes meer Tip: wat spannend! duim duim duim. ik krijg het hoe langer hoe moeilijker hier moet ik zeggen. zit ook niet lekekr in me vel vandaag. veel last van mijn gewrichten. morgen weer naar de huisarts
dank je steenbokje. Knuffel voor jou... Ik kan het me voorstellen hoor, dat je het steeds moeilijker vind....
ik ben zo zenuwachtig... Ik kan bijna niet wachten met testen.... En hoewel ik heeeeeeeeeeeeeeeel erg blij zou zijn als ja, tegelijkertijd vind ik het gemeen, ik gun het jou ook zo!
Gewoon lekker ego voelen hoor Tip als het raak is. Het is je gegund. Ik hoop het echt voor je. En Steenbokje...hele dikke knuffel meid.
nou gaan we niet zo gek doen he! anders wordt ik boos hoor morgenochtend nog gwoon even testen en daarna wat extra mijn kant op strooien
ja zeg, het wordt met de dag vroeger. Eerst was het 2e paasdag, toen zaterdag en nu al morgen... Nog meer wensen? Nee serieus, ik ga zaterdag testen, en als het raak is kom je desnoods persoonlijk een pakketje brengen. Zodat ik zeker weet dat het goed aan komt!
Zou het toch proberen te houden op zondag hoor en anders lekker maandag En niet zoveel rekening houden met onze nieuwsgierigheid Maarja je moet natuurlijk doen wat jij zelf wilt Steenbokje, voor jou een dikke knuffel!
Zora, ik wil voor Joey een " eigen " polis afsluiten. Dus niet bijverzekeren. hoe pak ik dat aan? want bij 9 van de 10 verzekeraars moet hij 18 zijn.
hey meiden. ooooooooooooooooooooh tipp wat spannend. ik kon het de eerste keer ook niet geloven ik hoop zoooooooooooooooooooooooo dat het raak is. dat zou wel helemaal te gek zijn............... en steenbokje het komt goed ik voel het aan mijn (vrucht)water. hihihihih ik geloof erin en rox etc bedankt laat dei tips maar doorkomen gr kim
Hee lieve meiden! Hier is het ook nog steeds spannend! zit ondertussne op dag 33 en nog geen ongi. Het wordt steeds moeilijker om tot zaterdag te wachten met testen, maar ja mijn cyclus kan ook ineens weer veel langer zijn! Heb vandaag soms wel ongi krampjes gehad ide doortrekken naar mijn bovenbeen en kramen rond mijn navel soms en dat herken ik niet zo en tja zo veeeel honger maar niet misselijk! @ Rebbel Gaaf man je 3D echo ljkt me ook helemaal super! @ Tipp Jeetje meid wat spannend ik hoou je in de gaten goed nieuws wil ik niet missen! Hoe is het met de rest van jullie? xxxxxx