Ja is goed spannend! Als er zaterdag nog geen ongi is dat testen wij ook zaterdag dat hadden we al afgesproken haha xxxxSUCCES
Rebbel, zo te horen heb je echt genoten met de pretecho. En ik ben heel benieuwd naar de foto's. Natuurlijk mag je mij ook PB'en voor het geslacht. Joepie een testmarathon, dat is lang geleden! Kom maar op met dat ROZE ! ! !
gezellig een testmarathon. Ik begin heel langzaam een beetje te denken dat het misschien toch waar is.... Heeeeeeeel misschien.....
pffff, praat me er niet van... Ik ben zo blij dat we morgen weg gaan een dagje. We waren vorige week vrijdag 3/4 jaar getrouwd, dus dat vieren we morgen.....
een testmarathon, joepie! hoop drie keer roze [-o< ik heb net mijn friet uitgekotst, niet normaal voor mijn doen. vanmiddag bij mama geweest, heb ik kei hard zitten janken omdat mijn vader mijn auto aan het maken was, voelde me zo schuldig en dan met zijn allen zitten lachen omdat ik aant janken was om niks. kom ik net thuis en vertel ik alles tegen bert: begin ik weer te janken
ik heb net ook mijn eten weer aan het riool gedoneerd.... En ik hou nog wel zo van sperziebonen en aardappelkroketjes Zal wel de zenuwen zijn.... Ik hoop met je mee lindsay
Hoi Hoi Heb vanmiddag even zitten bij lezen op mijn werk want het gaat hier heel hard. Ik had graag mee gedaan met de testmarathon maar helaas kon mij vanochtend niet bedwingen.Ik moest eigenlijk maandag ongi worden maar had gisteren avond last van mijn buik.Ik vanochtend getest en wat denken jullie ZWANGER. Het lijntje is nog erg vaag maar is er wel.Durf alleen nog niet blij te zijn zo kort na de curretage.Ik weet overigens wel dat het geen hcg is van de miskraam omdat ik voor mijn eerste menstruatie een test had gedaan om te kijken of alles uit mijn lichaam was.De test toen gaf niks meer aan. Zal vast wat hcg strooien voor jullie strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi srooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi srooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi srooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi gr.monique
ooooooooooooh monique wat fijn! Gefeliciteerd. Ik hoop dat wij drie je snel volgen! Enne... VANG (en niet alles, want steenbokje en mieke moeten ook vangen!)
Monique geweldig meid! Ik doe nog even een voorzichtige felicitatie, maar ben toch al erg blij voor jullie! ! !