monique: dit is de start van de babyboom. gefeliciteerd! meiden zet het dor he. ik ben morgen niet online, lees zaterdag even mee en neem dan even afstand. dikke X
Monique, gefeliciteerd. Let the babyboom begin! joehoe! Wic, mooie foto's hoor van de KS. Hier nog een beetje een vage cyclus, nog geen positest en rare verschillende tempen met 2 thermometers. Oh meiden nog 1 nachtje slapen. Tipp, veel plezier vandaag, jammer dat het zo regent. Wij gaan zo vast de boodschappen doen, lekker vroeg. De schoonmaaktster komt zo lekker het huisje poetsen en dan weer thuis aan het werk, dus ben ik ook weer van de partij vandaag.
Goedemorgen, geen idee of joey aan het winnen is.. Monique van harte! Kom maar op met de babyboom! Vanmiddag ben ik dr niet, MissyZuilen komt gezellie een bakkie doen! (handig als je practisch om de hoek woont!)
Goedemorgen, Rox zag je vraag net pas. Weet niet of jullie allebei zelf een uitvaartpolis hebben. Wat ik vaak voor klanten doe bv. bij Monuta is de beeb er op zetten bij de ouders en dan nog een extra bedrag erbij verzekeren. Dan heb je een stukje Natura (uitkering in diensten) en een stukje kapitaal (uitkering in geld). Overigens werken wij heel veel met Monuta en Ardanta (Fortis) en bij Ardanta kan het ook. Andere maatschappijen weet ik niet zo heel veel van. Dus als je zelf ergens anders verzekerd bent zou ik gewoon even bellen. Monique gefeliciteerd meid geniet ervan! Wicjuh, ik heb ook even op je site gespiekt. Hij is echt leuk! Mooie foto's ook. Vond het wel heftig hoor, kan niet zo goed tegen operaties. hihi Ben benieuwd meiden, hoop morgen nog meer roze te zien hier! En heb met mezelf afgesproken dat ik dit jaar nog zwanger raak. Dan word ik in 2009 mama. (Wat lijkt dat nog ver weg zeg). Liefs Zora
Volgens mij staat Joey op een tweede plek met 44 stemmen. De eerste heeft 57 stemmen en de derde 37 en daarna is het alemaal heel laag. Dus ook al wint ie niet Rox je mag nu al trots zijn...
*gloeit van trots* Dank Zora, mijn moeder gaat deze week mijn polissen opzoeken. want volgens mij ben ik onderverzekerd, dus dan pak ik een extra polis en zet ik Joey erbij. Wat raad jij aan?
@monique: gefeliciteerd meid! het kan echt hoor, zo snel na je curettage! haha! echt erg grappig, heb al een aantal pb'tjes gehad met de vraag wat het geslacht is! liefs rebbel
Rox, veel plezier vanmiddag en doe de groeten aan Missy! Zora, hihi je bent hier toch weer wat vaker te vinden.... Wat is het toch een rot weer zeg, bah! Gelukkig zijn alle boodschappen in huis, hoeven we daarvoor niet meer weg. Nog wel even een cadeautje kopen. En nu even snel al het werk afronden, dan is het weekend, lekker lang weekend.
Wicjuh, mooie site hoor! Lieve foto's zo van pas na de geboorte. Die van de KS zijn ook mooi maar wel heftig. Rox, doe je even de groetjes aan MissyZuilen? Alles goed met haar? Ik ga zo weer naar de veloskundige voor de wekelijkse goedkeuring. En....ik ben vandaag 39 weken! ! ! Komt wel heel erg dichtbij hoor! Liefs Maranka
Jeej Maranka nog even en je kan bevallen Hopelijk deze maand nog dan hebben we 3 maart mama's Zora, ben het met Mieke eens, je bent hier weer te vaak niet dat ik het erg vind hoor Rox, wees inderdaad maar super trots. Want er zitten een heleboel mooie baby's tussen en 44 mensen hebben lekker jou Joey gekozen En Joey alweer de oude? En veel plezier met Missy vertel je ons straks even hoe het met haar is? Wic, erg mooie site en mooie foto;s ! Wic en Dais, hoe is het met jullie en de beeb's ? Monique, gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap hopelijk heb je over iets minder dan 9 maanden een mooie beeb in je armen Steenbokje, ik hoop dat het afstand nemen je goed zal gaan doen en dat je dan snel met goed nieuws mag komen.
ikzal het doorgeven dames! Alles was goed, gister heeft eenecho gehad, kleine was aan het draaien. Rebbel, ik zal je niet lastig vallen hoor, dat heb ik bij Kim al gedaan!
Joey wilde niet slapen vannacht, arm kind kon niet poepen. dus mama heeft vanochtend zijn temp opgenomen en 10 min later zat het pampertje vol met doodie! Joey blij en mama ook weer blij! Ik ben naar de apotheek,voeding halen voor Joey anders zit ik zonder met pasen....
morgen meiden, ben ik toch nog even. net terug van de huisarts heb bloed laten prikken. even afwachten dus. vandaag is mijn schoonmoeder jarig dus gaan we richting de kust. even langs Scheveningen misschien. kom morgen nog even kijken en dan neem ik echt even afstand. lees wel mee hoor x
Tnx all, voor de reacties Manlief is er maar druk mee, met de site Hij heeft ook netjes 'bevat schokkende foto's' bij de ks gezet Hier gaat het de goede kant op moet ik zeggen. De driftaanvallen blijven uit sinds ik met tepelhoedje voed. Blijkbaar heeft ze echt duidelijk iets nodig om te voelen in haar mondje voor ze begint te zuigen. En ze gaat steeds meer drinken zoals het hoort... ze zit nog iets onder het aantal cc dat ze per keer 'mag/moet' drinken, maar ze gaat al veel beter dan gister qua hoeveelheid! Heppy de peppy dus, hier. Als het zo doorgaat hoef ik niet persé elke keer erbij af te kolven maar gaat het zichzelf regelen. Ik lees dat er een testmarathon gaat komen, zag ik dat goed? Het is hoooooog tijd voor ROSE! Ik hou jullie in de gaten hoor, ook al tik ik niet zo vaak ...