Wic, Daisy en Rox, wat heerlijk dat jullie al zo kunnen genieten van jullie beepjes. Maranka jij volgt idd al snel, nog een weekje, misschien eerder? Ik (wij allen hier) hoop jullie snel te mogen volgen hoor. En ik geniet net zo met jullie mee als jullie even komen vertellen hoe het gaat met de kleintjes.
Fijn dat het steeds beter gaat Wic, vind die foto's echt geweldig. En echt grappig dat ze dr beentjes zo stijf houd als of ze even dr benen moet uitstrekken . Zie trouwens dat ze 1 week is gefeliciteerd
Zo ik ben weer helemaal goedgekeurd. Mijn bloeddruk gaat nu wel omhoog, maar zolang ik geen klachen erbij heb is dat helemaal geen probleem. Is een normaal veschijnsel zo aan het eind van je zwangerschap. Hij was nu 120/80. Ik heb voor volgende week vrijdag weer een afspraak staan. Ben benieuwd of we die gaan halen? Peter zegt steeds dat het op 2 april wordt geboren. Vind ik wel een leuke datum 02-04-08! Dus daar gaan we voor! Liefs Maranka
Monique GEFELICITEERD! Hier blijft het spannend morgen testen pffff dan hebben we het toch nog lang volgehouden! In tegestelling tot de andere 2 dsmes geeft ik gelukkig niet over. Maar volgens mijn vriend voelen mijn (.)(.) savonds wel als rubber....(hard dus) Verder gister avond veel buikpijn gehad en rommellen in mijn buik brn als de dood dat de ongi toch nog komen voor morgen! xxxxx
Spannend Wendy! Oh kijk nu eens.... ik heb gewoon voor het eerst een mega positieve ovulatietest! Wow dit zijn dus DE testen voor mij! Ei ei wat ben ik blij, haha en dat met pasen. Had wel al temp verhoging vanmorgen... oh oh zou ie dan al gesprongen zijn? Maar als ik nu dus positest, vanavond klussen.... zal eens de test aan mannetje laten zien
Is inderdaad een leuke datum Maranka, ben benieuwd... Ja meiden ik ben hier weer steeds meer te vinden he. Misschien omdat ik nu ook weer een datum heb waar ik naartoe kan leven en niet op 'niets' wacht. En ja ik ben gewoon veel te nieuwsgierig wat hier allemaal gebeurd. Wil jullie blijven volgen. Rox, ik ben zelf 'fan'van Monuta. Zij zijn ook uitgeroepen tot beste van 2007 door een of andere financiele instantie. Ik heb altijd leuk contact met ze, aardige medewerkers en snelle uitkering (ook al hoop je dat natuurlijk niet nodig te hebben). Premies zijn niet te hoog. Ardanta bijvoorbeeld is duurder. Dela hoor je niet zulke goede berichten over. Ik heb zelf nog geen uitvaartverzekering (laksigheid slecht he) maar ga een natura dekking nemen dan wordt alles lekker voor je geregeld en dan een extra verzekerd kapitaal erbij wat word uitgekeerd in geld en je zelf vrij kunt besteden. Je moet zelf even kijken of je het fijn vind of juist niet dat alles voor je geregeld word. Als je even op de site van Monuta kijkt vind je een uitvaartkostenmeter waarop je de gemiddelde kosten van een uitvaart kunt berekenen en de kosten van grafrechten per gemeente. Overigens is het heel slim om Joey nu a te verzekeren. Want hoe jonger je bent hoe lager de premie. Succes... Liefs Zora
Mieke, dit moet hem worden meid. Een paas-ei wat wil je nog meer. Dit kan mannetje niet negeren. kom op met zijn tweetjes! KLUSSEN MET VOLLE MAAN ! ! ! Romantisch toch!
Hahaha grappig hoor Maranka, thanks! Meiden, ik ben er eigenlijk ook wel blij mee. Nooit eerder een dikkere streep gehad dan de controle streep. Nou ben benieuwd hoor! Vraag me alleen af maranka, vanmorgen toch wel een tempstijging gehad. Zie album, dus denk dat ik al geweest is?
Tja moeilijk te zeggen? Wel vreemd idd die tempstijging en dan zo'n mooie ovu test. En ze zeggen toch dat die ovutesten je ei aangeven voor ie gesprongen is. Daar zou ik dan maar even vanuit gaan. Maar ik zou niet te lang wachten met klussen in ieder geval ! En klussen op de dag van de eisprong is volgens mij heeeeel effectief!
Gaat lekker. De kleine heeft tot nog toe goed gedronken vandaag. Begin bijna te denken dat het vele komen van de afgelopen twee dagen ook nog bij de regeldagen hoorde... Ze is nu lekker aan het slapen op mama's arm. Morgen hebben we een feestje van vrienden, maar ik zie dat eigenlijk (nog) niet zitten. Lijkt me veel te druk voor haar. En er komt een roker.. .
Gewoon heel eerlijk zijn en zeggen dat je het feestje kort wilt houden omdat je het anders te druk vindt en tegen de roker zeggen dat er vanaag niet gerookt wordt. Dat houden ze best en uurje of twee vol toch ?! ja enge gedachte hoor dat het elk moment kan beginnen.
Oh, ik had het zelfs verkeerd begrepen. Dacht dat het feestje bij jullie was. Nee dan is het besluit snel genomen toch. Lekker thuis bij samantha blijven!
Hoi hoi, Was erg gezellig met Missy dus een kruimel en spruiten meeting zie ik zeker zitten! ik ga even met mijn zoon spelen! toedeloe!