Ik ben nog aan het werk. En ik heb zo geen zin meer. Heb echt het idee dat de rest van Nederland vrij is en ik wil ook naar huis. Overigens volgende week maar drie daagjes werken. Maandag Pasen en volgende week vrijdag naar Parijs. Duimen jullie mee dat we niet dit weer hebben? * Kijkt naar buiten* Sneeuwt het bij jullie ook?
Graag gedaan en succes! Je moet je niets aan laten praten maar gewoon doen waar je je fijn bij voelt.
Ja bedankt. En jij ook gefeliciteerd met je dochter.Heb net even zitten spieken op je site.Geweldig. En ik vind zelf de ovulatie testen maar niks.Heb afgelopen maand voor het eerst de tests gedaan en kreeg geen streepje te zijn behalve de controle lijn.Maar ben nu dus wel zwanger terwijl ik dacht geen eisprong te hebben. gr.monique
Hoi Rox, Ik heb ook een paar jaar de nuvaring gebruikt en is mij uitstekend bevallen, je hoeft 3 weken nergens aan te denken, het enigste is dat je hem zelf in moet brengen en verwijderen en dat is soms een beetje lastig, maar ja dat is ook maar eens in de 3 weken. En ook een pluspunt toen ik ermee stopte had ik gelijk een regelmatige cyclus van 28/30 dagen. Ik ga hem na mn zw.schap zeker weer gebruiken! Succes met je keuze
Hihi ringsteken Tja soms kwam de ring er wel eens uit naderhand, maar dan doe je hem toch weer terug, mannetje had er iig geen last van. Ps je mag hem ook een uurtje uitdoen hoor ( de ring dan he! Haha)
He meiden, Ik heb tot nu toe echt een super lekkere dag vandaag. Zo lekker uit eten, maar wilde toch even snel bijlezen! Ik ga morgenochtend testen... Spannend... Ik hou jullie op de hoogte! Knuffel P.S.: @mieke: KLUSSEN! @steenbokje: Extra knuffel
Fijn om te horen Rebbel dat jullie hebben genoten van de 3d echo Voel je de beeb al een beetje bewegen?
Tipp, heel veel plezier vanavond. lekker uit eten! EN HEEL VEEL GELUK MET DE TESTMARATHON MORGEN! ! ! !
Gefeliciteerd Monique, en probeer toch blij te zijn ( ik snap wel dat je nog een beetje bang bent hoor, maar we gaan er gewoon vanuit dat dit keer alles goed gaat meid).
voor degene die pandoraliefhebbers zijn; in mijn album staat een bedel die ik heb gekregen. mama en kind. lief he?
Tipp, veel plezier vanavond! En ik denk aan je morgenochtend. Ook aan de andere meiden! Wij gaan zo even klussen
hahah! Ja het is zo spannend hier nog geen bloed en (.)(.) die voelen alsof ze van plastic zijn! xxxx