ik vind het echt heel gaaf zo met z'n alle testen. ik hoop dat we aleemaal roze teste ik ga er vandoor ik spreek jullie morgen
hey meiden! heb die testen nog steeds niet binnen en aangezien het paasweekend is, zal ik die pas op dinsdag krijgen. denk da ik morgenvroeg dan maar even naar het kruidvat rij hier
haha ja, vrees wel dat ik al veeeeeeeel eerder wakker ben, van de spanningen weten jullie of TNT bezorgt op zaterdag?
hmm dan worden ze morgen misschien toch nog bezorgd, want ze worden echt gebracht door een auto van TNT, niet van de Belgische Post. ben eens benieuwd en anders maar naar kruidvat ben zoooooo benieuwd!
Jee Lindsay wat duurt dat lang zeg dat bezorgen. Gelukkig is het morgen zaterdag en zijn de winkels open, hahaha. Daantje25, je eerste cyclus was wel wat langer zie ik, dus het kan zijn dat deze cyclus misschien geen 32 dagen is. Gezellig en spannend al die teststers hoor! Hoop over 2 weken ook te kunnen testen. We hebben goed geklust zo rond 18 u. Hoop dat het niet te laat is, morgen nog een ovutestje doen en misschien nog een keertje klussen. Slaap lekker en vast ook fijne paasdagen.
he nee, begin jij ook al Ik ga voor 1 week en een dag of 5! ! ! 2 april wordt onze dag. Mieke, ist gelukt ? Rox, erg mooi die bedel!
eh... Ben ik nou de eerste met testresultaat. : Ja ik kon er echt niet van slapen... Was steeds wakker. Uiteindelijk om 7:15 getest... Een licht streepje! Nog steeds licht, maar wel al donkerder dan de vorige! Ik kon hem nu zelfs fotograferen (staat in mijn album), al is ie in het echt duidelijker dan op de foto.... ik kan en durf het echt niet te geloven.... Eigenlijk zo dom om voor je nod te testen.... Maar misschien had Ikdus gelijk en is mijn lf korter.... Maar..eh... ik heb een streep, en die zit nu echt niet tussen mijn oren! Nou maar hopen dat die streep er woensdag nog zit!
Ja Maranka het is super goed gelukt! Temp vandaag weer gezakt, dus ik vermoed dat mijn temp gister wat aan de hoge kant was doordat ik het echt warm had toen ik wakker werd. (album) Dus hoop dat eitje dan vandaag komt of vannacht of zo. Dan vanavond laat nog maar even klussen. Ik kon er gewoon niet meer van slapen, was dus lekker vroeg op. Nou ja lekker.... dus de spannende weken zijn weer in aantocht en ik doe weer mee, joehoe! Straks nog even een ovutestje doen. Rox, 4-4 is je verjaardag zou ook een leuk cadeautje zijn, net als Faylinn op die van mij. Enne 4+4=8 (4-4-08) hahaha. Maar Maranka, ik denk zelf dat jij netjes op tijd bevalt hoor! En niet een week later. Of precies op de dag af of aankomend weekend. Mij benieuwe.
WOEHOE TIPP GEFELICITEERD MEID!! Oh wat is het jullie gegund zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je het nog niet helemaal geloofd, of dat het nog tot je door moet dringen. Enne gewoon over 4 dagen nog een testje, dan is ie vast veel duidelijker. Ik hoop je snel te volgen. Nu de Lala en Wendy nog.