pffff is ben als een gek mijn plas aan het ophouden. moet nog ruim een uur maar ik kan het niet meer ophouden
helaas voor mijn een negatieve test ook is mijn temp. omlaag naar 36.8 was de hele week boven de 37 dus ik zal vanavond wel ongi worden tipp en wendy gefeliciteerd
allereerst: wendy en Tipp proficiat met jullie roze! willen jullie wat naar mij strooien, heb het nodig want ik heb net negatief getest ik ga dinsdag nog eens proberen, ben best wel een beetje verdrietig nu. mijn vriend is er van overtuigd dat ik toch zwanger ben, door al die symptomen, maar misschien nog niet lang genoeg. maar ben in ieder geval blij dat er weer wat roze bij is gekomen, was nodig hier
Whaaaa! heb wat gemist hier! eindelijk weer roze! Tipp en wendy: gefeliciteerd meiden! het is jullie echt gegund! liefs rebbel
@lala en daantje: jullie had ik het ook echt gegund meiden! dikke knuffel voor jullie! @lala: toch heb ik ook nog wel hoop voor je meid! je klachten klinken zo zwanger! hoe is je temp? liefs rebbel
hallo, mag ik mij toevoegen? Het is m'n eerste maand zonder de pil ben al 7dagen overtijd en heb gisteren negatief getest .
geen idee, ik temp niet... we zullen dinsdag wel zien... was alleen zo'n leuk paascadeautje geweest... heb mezelf iedere maand beschermd als ik dacht zwanger te zijn, zo van: hou er rekening mee, da je lichaam je voor de gek kan houden. deze maand niet, was er echt van overtuigd dat ik zwanger was. duimen jullie voor mij?
ik duim zeker voor je meid! maar als je nu je temp opneemt kun je daar wel wat uithalen... als ie hoog is heb je nog een goed kans! @kikka: welkom! klinkt als ontpillen meid! liefs rebbel
Lindsay, ik duim me suf voor je. Het kan best zijn dat je wat later positief test hoor, dat had Rox ook (toch?) En wie weet als je ongi wegblijft heb je straks een mega mooie test in je handen. Dan maar geen paasgeschenk! Knuf! Kikka, welkom hier, gezellig! Het kan nog ontpillen zijn hoor!
@lala (en de ander meiden die het nodig hebben): ********************************************************** ********************************************************** ********************************************************** ************************************ VANG! En lala: Knuffel!
tip en wendy: GEFELICITEERD MEIDEN! STROOIEN! Daantje: dikke knuffel meid. Lala: tuurlijk duimen we! meiden, dit was voorlopig mijn laatste berichtje. ik neem echt even afstand. wordt mij alles bij elkaar een beetje te veel. dikke knuffels, ik duim en geniet!
TIPP EN WENDY, GEWELDIG MEIDEN ! ! ! GEFELICITEERD . JOEPIE DE POEPIE WE HEBBEN WEER ROZE ! ! ! ! Lala en Daantje, wat balen meiden, maar geen bloed geeft moed! ! ! Rebbel, ik wil de foto's graag zien! Rox, ja 4-4-08 is ook mooi! (Maar dan is een nicht van mij al jarig) Maar voor jou doe ik dan een vroeg kadootje, oké? Mieke, dit wordt hem echt! Heb er net als jij een heel goed gevoel over. Succes met klussen vananavond en dan maar rustig blijven op het wachtbankje.
steenbokje meis we zullen je missen. maar ik begrijp het helemaal. en ik hoop dat de volgende keer dat je weer hier bent je een andere banner zult hebben. ik gun het je echt. gr kim
Knuf steenbokje, ik denk dat het je wel goed zal doen! Maranka, ik hoop het! heb net nog een ovutest gedaan en deze was iets lichter dan die van gister, maar zeker ook niet negatief. Dus straks nog maar even en dan maar hopen dat eitje vandaag of morgen is. Dan hebben we iig goed ons best gedaan. Kim, wat een prachtige foto van jezelf in je album!