jullie zijn echt schatten allemaal en Tipp, ik heb ze geprobeerd te vangen hoor. Steenbokje, ik begrijp je wel, als het deze ronde niet raak is, ben ik het ook echt beu. je emoties worden zo heen en weer geslingerd, telkens die hoop en gekmakerij meiden, ik probeer me er nu maar aan vast te houden dat mijn luteale fase misschien een beetje anders verloopt, heb meestal ook wel een iets langere cyclus, maar dacht door die kleine bloeding op 14 maart morgen mijn nod te hebben. in ieder geval proberen we dinsdag nog eens
Pff lieve meiden bedankt voor alle felicitaties! Het is zo onwerkelijk ik heb het gevoel dat ik ieder moment wakker kan worden. Ook vind ik het nu heel spannend en hopen we natuurliijk dat hummeltje zich goed vast houd! Net bij mijn schoon ouders geweest (mijn eigen ouders zijn een weekend weg haha) en die vonden het HELEMAAL GEWELDIG! Mijn vriend huilde toen hij het aan zijn moeder vertelde zoooooo lief!XXxxxxx
Ja meid wat kunnen er dan een emoties door je heen gaan he. Gewoon van genieten! Het is ook zo bijzonder!
Same here... Ik ben al de hele dag in een heel vreemde stemming. Blij, bang... Alles... Ik heb het meteen aan mijn moeder en oma verteld... Die vonden het helemaal geweldig. Ik ben zo blij dat ik mijn oma dit nieuws heb kunnen vertellen. Ze is nog fief en fit hoor, maar ja, ze wordt vrijdag wel 84... Dus elke dag is fijn en al helemaal als je zulk nieuws hebt. Thomas en ik hebben besloten het zijn ouders pas na de befaamde 3e maand te vertellen... Nu is het inderdaad maar hopen dat het hummeltje goed blijft zitten en braaf doorgroeit! Ik ga woensdag nog een keer testen... gewoon, voor de zekerheid! Maar dan, moet ik de huisarts dan bellen, of... Tjee wat een vragen zeg! Meiden, bedankt voor de lieve felicitaties! Knuffel @steenbokje: Voor jou een speciale knuffel! Sterkte meid!
Tipp, je hoeft niet perse langs de Ha hoor. gewoon de melding maken bij de assistente, die zet het in je dossier zodat de HA rekening kan houden ivm voorschrijven van evt medicatie. Verder alvast een VK zoeken en afspraak maken dinsdag en evt Moeders voor Moeders?
ja moeders voor moeders was ik inderdaad al van plan. Die had ik op de 9mnd beurs al gezien. Ik dacht dat eerst de huisarts nog vanalles wilde als ik zwanger was, maar niet dus... Ach ik wil het hem wel even persoonlijk vertellen, het is zo'n lieve oude man. Hij leeft al sinds we begonnen zijn heel erg mee... Ik loop wel even bij het inloopspreekuur naar binnen....
vaak heeft hij een lijst met VK's , het nr van moeders voor moeders en een persoonlijke felicitatie is ook leuk toch?
Hihi, dat is waar... Ik heb trouwens vandaag van mijn moeder een ultra-schattig lammetje gekregen. Hadden ze bij de Hema... (zie album) Oooooh daantje, sorry meid ... helemaal vergeten...Knuffel
Oh Tipp, ik hoop zo in jouw voetsporen te mogen volgen. Ik bedoel dat op jullie manier. Ook zo'n mooie positieve test en het klussen. Mijn mannetje doet zo lief mee deze ronde, hij is er helemaal voor gegaan en dat waardeer ik zo van hem. Helemaal omdat het eerdere pogingen zo frustrerend was dat het of niet lukte en hij daardoor denk ik ook zoiets dacht dat het allemaal te geplant ging. Maar nu gaat het gewoon goed. We hebben net weer even geklust. Moet eerlijk toegeven dat het wel met behulp van een pilletje is, maar het was zo fijn en dat vond hij zelf ook, weer zo van ouds, hihihi Daarom hoop ik echt op een mooi resultaat en dat mijn eitje dus ook daadwerkelijk dit weekend is. Misschien zelfs morgen weer even, hihihi als het hulpmiddeltje nog werkt Wendy, wat mooi dat je vriend zo emotioneel werd het is ook niet niks!
Mieke, maakt niet uit met of zonder hulpmiddeltjes als het maar goed voelt en het voor beide leuk is toch. Ben heel blij voor je dat mannetje zo meewerkt. Nog zo'n reden dat deze ronde gewoon raak moet zijn voor juliie!
Tipp en Wendy van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen meiden! Het werd tijd dat er hier weer eens wat roze bijkwam Al een beetje zwangerschapskwaaltjes? Bij mij kwamen die pas rond week 7
Jeetje zeg, ik heb wat gemist! 2 zwangeren erbij! gefeliciteerd wendy en tipp super zeg Geniet er van gr mayo
thanks meiden... Mieke, ik hoop met je mee, het is je zoooooo gegund! En ach, wij moesten ook wel eens hulp gebruiken hoor... Maar dan meestal hulp van batterijen (voor mij dan ) En tja... kwaaltjes... Ik heb al de hele week gruwelijk pijn in mijn borsten, en zo nu en dan hevige vlagen van misselijkheid. Voor de rest eigenlijk niks...
hm... ik zit ineens te denken... Ik hoef mijn Etos Zwanger Worden nu natuurlijk niet meer te slikken. Wat kan ik nu het beste gaan slikken? Ik lees veel over behalve foliumzuur ook Vit. D? Kan ik voor het foliumzuur etc. even tot dinsdag (dan zijn de winkels aps weer open )mijn zwanger worden nog gewoon slikken (op de verpakking staat vanaf 3 mnd niet meer ) Oh oh... ik voel me nu net een vraagwaterval
ja hoor die mag je nog even doorslikken en aarna heb je eventueel etos zwanger zijn pillen of van andere merken. hihihihihih wat een hulpmiddeltjes allemaal. ik heb geen hulpmiddel in huis laat staan dat we het gebruiken maar ieder zijn ding toch. ik vind het zo goed dat iedereen daar zo vrij over durft te praten gr kim