Heej allemaal, Mijn 1e berichtje op dit forum! Ik ben pas gestopt met de pil, ongesteld geworden en heb daarna eerst maar even een rondje "gewacht" om te zien of de boel weer een beetje biologisch okee ging worden, haha. Afgelopen dagen dus de eerste echte ongesteldheid sinds het stoppen gehad... Nu wordt het dus spannend! Duimen jullie voor me? X M
Welkom margarita. Natuurlijk duimen we voor je. Succes... @sucre en desiree: Dank @mik: Dank je! Meiden ik ga lekker slapen. Truste. En fijne paasdagen! Knuffels!
pffff... ik ben zo vreselijk matineus geworden. Ik ben de laatste dagen al voor 7 uur wakker, terwijl ik voorheen niet voor 8:30 mijn bed uit te krijgen was Nou ja, maar even het paasontbijt voorbereid... Ik kruip nu nog even lekker terug... Fijne pasen! Knuffel
Kwam alleen even kijken wat de test resultaten waren dus niet echt gelezen ofzo, is ook te veel om door te lezen. Wou even Tipp en Wendy feliciteren, GEFELICITEERD eindelijk roze. Lalalindsey, jammer van je nega test hopelijk is het dinsdag positief, dikke knuffel
goedmorgen meiden! fijne paasdagen allemaal! @tipp: ik heb dat ook meid! als ik uit kan slapen ben ik dus om acht uur klaar wakker, en als ik moet werken kan ik er niet uit! @mieke: fijn dat het zo goed gaat meid! ik duim mezelf rot voor je, ziet er goed uit deze ronde toch? een super test en mannetje die er helemaal voor gaat! succes! liefs rebbel
Ohja: Fijne Paasdagen allemaal! Hier lekker vroeg erbij! Das normaal nu hahaha... Manlief zei vanmorgen als 1 van de eerste dingen : we moeten dr nog wel leren uitslapen hoor! Hahaha Ik begin langzaamaan heel tevree te worden over het drinkgedrag van mn dochter, hihi (wat klinkt dat leuk). Ze lijkt in mijn ogen beter te drinken, ook al was ze gister dan niet aangekomen. Mn stuwing lijkt te minderen ... als dat echt zo is, ben ik helemaal happy. Niet fijn, van die harde mega-boobs. En ook niet fijn, continue dat afkolven. Gaat errug veel tijd inzitten. Maar goed, met een beetje geduld zou het goed moeten komen de komende weken. Enne ... gaan we nog wat meer roze zien hier??!! Fijne dag all!
Het zij je vergeven hoor, je had wel wat anders aan je hoofd. Een heel mooi meisje! en ik heb een heel mooi verjaardagsgenootje er bij!
@ rebbel: Dank je wel! *glundert* @ Mieke : gelukkig, hihi. Stom he, dat schiet er gewoon tussendoor dan.