Fijne Pasen! WIC, fijn dat het drinken nu beter gaat! Ik heb laatst een heel leuk mutsje hier op de site gekocht met onze kleine zijn naam erop. Is echt heel erg leuk geworden. Als jullie ook belangstelling hebben moet je even een PB'tje sturen naar mensi. De mutsjes staan in haar album en kosten 7,50. Ik maak even reclame voor haar, want haar tppic waarin ze de mutsjes aanbood is gesloten door Lotte.
ja is het ook, kan niet kauwen aan die kant en zit aan de brufen 600 maar helpt ook niet echt veel. Daarintegen gaat het met Joey perfect, dus wisselen we elkaar af
goeiemiddag allemaal ik mag naar ronde 10 heb nog steeds pijnlijke borsten en zo. volgens mij zijn al die symptomen van het Etos Zwanger worden. die vliegen dus de deur uit, hebben me helemaal gek gemaakt deze maand. voelde van alles anders sinds deze maand en slikte voor het eerst die pillen, het zal daar wel aan te wijten zijn het erge van alles is dat mijn vriend nog steeds denkt dat ik wel zwanger ben ga komende maand weer ovu testen gebruiken, is al weer even geleden. Mieke ik las dat jij heel tevreden was over diegene die je nu hebt, welke zijn dat? allemaal een fijne pasen trouwens
Rox idd auw! ook die van mij zijn er allemaal al uit. Gelukkig viel dat allemaal mee hoor. Lala getterdeget meid wat ongelooflijk K*T zeg. Wel een lieve gedachte van Bertje, maar dat moet hij toch maar uit zijn hoofd zetten. Is je ongi erg of kan het misschien toch een bloedinktje zijn. Ik heb deze testen en ze zijn in de aanbieding. http://www.matcare.nl/3-halen-2-betalen ... d5013df99c
Vriend van ons is jarig vandaag en zijn vriendin heeft een prive kok geregeld. We zijn uitgenodigd dus zullen vanavond wel lekker verwend worden met lekker eten! hmmmm
@lala, get meid! Jakkes... Knuffel! Mieke jij had toch ook problemen met Etos zwanger worden? Vreemd, ik had nooit ergens last van... Zal wel per persoon verschillen... Enne mieke: lekker hoor, geniet ervan vanavond! Is wel lekker, kunnen zij ook gewoon lekker bij hun gasten blijven ipv de hele tijd in de keuekn staan.
Klopt ik had ook een rare cyclus met etos zwanger worden. Maar geen rare klachten, ik voelde helemaal niets. Maar eitje verschoof naar achter en dus een cyclus van 42 dagen. Stom zeg dat iedereen er anders op reageert, nou ja stom is het eigenlijk ook weer niet Genieten ga ik zeker vanavond. Ben nu aan het werk, tja eigen baas he. Beetje voorwerken voor van de week, werk dinsdag en donderdag buiten de deur en de rest moet ik dus in de woe en vrijdag proppen of anders de avonden, en daar heb ik minder zin in.
Lala, dikke knuff meid! Balen hoor! Rox, beterschap! Mieke, veel plezier met het etentje! Ik wil zo graag high teaen vandaag of morgen, maar manlief heeft geen zin .
Het ene moment wel, het andere moment niet. Het is zo onwerkelijk. Voorlopig ben ik vooral erg vroeg wakker, pijnlijke borsten en misselijk... Maar ja, hoort erbij he? Ik ben nu leuk een beebiesite aan het maken (zo een als jij hebt/had). Leuk hoor. Ik weet wel dat het nog erg vroeg is, maar ik vind het wel erg leuk om eraan bezig te zijn. Jammer maranka, high tea is zoooo leuk en lekker! (hoewel ik er nu even niet aan moet denken )
ja dat zijn echte kwaaltjes! Maar wees blij, alleen maar meer bevestiging toch? Ik heb de betaalde site, kan je meer plaatjes op zetten enzo. En waarom vroeg? Ik heb juist spijt dat ik zo laat ben begonnen! oooh high tea, lijkt mij ook wat! Idee voor de K&S dag?
Wij hebben ook de betaalde genomen (die van 50) Jep, en op het moment zit ik nog erg in de "hoe meer bevestiging hoe beter" fase. Vandaar dat ik woensdag nog een keer ga testen Ik ben nog elke keer dat ik naar de wc ga bang dat ik toch ongi ben....
Leuk Maranka, high tea. Jammer dat Peter niet wilt. Maar troost je, wellicht zit alles al vol of had je een plekje? Rox, wat is de K&S dag
Oh hahaha, nou dat haalde ik niet uit de afkorting lekker suf. Lijkt me leuk! Ik ga even naar schoonoudjes, die belde dat ze veel van de paasbrunch over hadden! Laters.