High tea op K & S dag lijkt me leuk! Ik ben nu maar zelf brownies aan het maken en dan sleep ik Peter nog wel mee voor een wandeling vanmiddag.
Ja die high tea met de K&S dag lijkt me een leuk idee! Ik heb net even gewandeld. Het weer begint hier nu weer te verlopen. Zo de basis van de site is af!
Gefeliciteerd tip. Ik ken het gevoel ja.Heb ook last van mijn buik en ben daarom ook bang dat het weer fout gaat.Zal wel even duren voor dat deze fase voorbij is. gr.monique
Hallo dames mijn man en ik willen ook graag zwanger worden, we hebben gister besloten dat ik stop met de pil, ik moet dinsdag ongesteld worden en daarna willen we het gaan proberen. Ik heb 7 jaar de pil geslikt ( ik ben nu 23), hoelang duurt het als je met de pil bent gestopt voordat hij helemaal uit je lichaam is? groetjes mona
Hoi Mona, welkom hier. Hoelang je moet ontpillen verschilt heel erg per persoon. De een is er direct doorheen, bij de ander duurt het een paar maanden voor haar cyclus weer normaal is. Ikzelf heb bijna 17 jaar marvelon geslikt voor ik stopte en had direct weer een hele mooie cyclus. En was na 4 maand zwanger! Veel succes met zwanger worden en veel kletsplezier hier!
dankjewel voor de snelle reactie, is wel leuk om er hier over te kunnen praten. we hebben het in onze omgeving nog aan niemand verteld. groetjes simone
Tipp, wanneer is de primeur van jullie beebiesite? Goh, leuk hoor een high tea met de K&S. Maar ja waar doen we dat dan, beetje centraal. Maranka jij zit helemaal in Greun, dus jij zit volgens mij het meest ver.
Owja, ik laat Joey dan thuis hoor. Lijkt mij al confronterend om een dikke buik te zien, laat staan een kindje
hihi, tja het lijkt me voor alle moeders ook handiger om zonder kindje te komen! anders ben je zo afhankelijk en zo'n lange reis voor sommige + beep is ook niet fijn. En dan wil je ook niet te lang wegblijven etc. etc. Leuk hoor! Nou wij gaan ons lekker laten verwennen door die prive kok. Spreek jullie morgen weer, fijne paasavond
Nee klopt, heb je gelijk in. en je breekt je nek over de wandelwagens hahahaha Heel veel plezier mieke! tot Dinsdag, morgen ben ik in Belgenland!
Ik kom uit Assen, zit in een uurtje in apeldoorn. Dus daar ergens in de buurt? Moet toch te doen zijn? Lijkt me echt leuk! ergens in Mei, juni? Rox, veel plezier in Belgenland! tot dinsdag!