Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik zou natuurlijk ook alvast morgen weer kunnen testen... twijfels twijfels... :(

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

doe wat je gevoel je ingeeft tipp!

Ik ga er vandoor, dan kan mike Banditi spelen!

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel voor joey en jou.... Ik kijk wel hoe ik er morgenochtend over denk

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daantje, wat naar weer die duivels!

Leuke foto's Rox! heel huids weer thuis gekomen dus met dat rot weer.

Tip, wat waren jouw eerste klachten na je ovulatie tot je test?

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik kreeg na een paar dagen (ongeveer 5 dagen later) heeeeeeeel pijnlijk borsten... Dat was eigenlijk voor mij de eerste hint. Verder had ik na mijn ovulatie een heel erg: ja nu is het raak-gevoel. En ik had een temp die hoger was dan ik gewend was (van de halve tempcyclus van daarvoor, dus zoveel zegt dat niet)

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou dat wordt afwachten dus.
    Zal toch bij iedereen verschillend zijn.
    Ben benieuwd. Op de een of andere manier heb ik er ook een goed gevoel over en las net van iemand anders ook die zwanger was na haar eerste echte positieve ovutest, dus wie weet.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    kan heel goed hoor... Ik duim voorje... Ik ga morgen ochtend weer testen...:oops:

8. ProudMum

Dank mieke, ja paar keer in een flinke hagelbui gezeten en af en toe wat sneeuw. Maar was best te doen!

9. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Ik doe mee morgenochtend.

10. ProudMum

slaap lekker dames! Vannacht mijn beurt voor de voeding dus duik er wat eerder in!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    truste rox!

gezellig monique! ;)

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meiden ik ga ook slapen, ben helemaal op...

truste, knuffel!

13. patriesie

patriesie Actief lid

18 mrt 2008
    104
    0
    0
    rotterdam
    pfffff meiden ben best wel een beetje nerveus....
    Ik ben 5 dagen geleden gestopt met de pil.
    En nu wil ik dus eerst even mn lichaam zonder pil een beetje op gang laten komen.
    Normaal zou ik met de pil 12 arpril ongi moeten worden.
    Ik hoop zo dat ik een normale cyclus krijg :rolleyes: ...
    Sterker nog,ik hoop dat ik uberhaupt ongesteld wordt !
    Ik lees hier ook wel vehalen over meiden die na het stoppen een jaar niet meer ongesteld zijn geworden ! :confused: !
    Maar dat betekent dan ook dat je dan ook niet zwanger kan raken toch ?
    Ik moet soms zo om mezelf lachen....
    Ik voel me hier zo'n leek ! :oops: !

Liefs Tries.

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    welkom patriesie,

nou iedereen voelde zich waarschijnlijk een leek toen ie net gestopt was hoor... Niks vreemds aan.

Succesmet zwanger worden!

En meiden: Ik heb net weer getest, en ja hoor een echte streep... Zie album! Dus ik denk dat ik het toch maar beter kan gaan geloven nu! hihihihihi :)

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

ik hoop dat iedereen een goede pasen heeft gehad? wij wel gezelig gebruncht en gegeten. (op alle feestdagen word je een kilo zwaarder hihihihihi) maar was fantastisch. we zijn gisteren ook eindelijk eruit gekomen . we gaan bij babydump het kamertje kopen. met wit en noten. hihihihihhi wij zijn van die sukkels willen het mooiste van het mooiste. en het moet degelijk zijn etc. hihihihihihih. dus gisteren de knoop doorgehakt. nu nog even kijken of ik er geld kan aflullen. want ik wil hem natuurlijk zo goedkoop mogelijk. hihihihihih op internet heb ik hem gezien voor 895 en bij babydump staat hij vor 1099 maar daar krijg je dan wel korting van 50 euries en gratis box. dus die wil ik niet maar ik wil korting.

oh ja vandaag 26 jaar! moet werken dus niet veel aan!

gr kim

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Patriesie welkom en succes!

Kim, hahaha een echte onderhandelaarster dus!
    Hoo dat het gaat lukken, moet ook wel lukken toch!

Tipp, echt zwanger meid, nu nog een VK zoeken ;)
    Nogmaals gefeliciteerd en nu gaan genieten en shoppen, hahaha.

Mijn temp weer netjes omhoog dus eitje is echt geweest.

Vandaag weer wat minder hier, werk weer buiten de deur, dus minder gelegenheid om even mee te kletsen.

17. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Hoi

Nou heb net ook getest en gaf dus aan dat ik niet zwanger ben.Terwijl ik van de week heb getest en die gaf juist aan dat ik wel zwanger was.Heeft iemand dit ook weleens gehad?Ik ben ook nog niet ongesteld geweest.Word hier echt gek van.

gr.monique

18. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    goeiemorgen,
    hier nog stteds niets te zien :(

19. Niet meer actief

Mik, gefeliciteerd met je verjaardag mevrouw de onderhanelaar.

Wat ben ik blij met mijn meneer de meubelmaker, moet alleen straks voor ik naar spanje verhuis alle veiligheids dingen van de box en bedje enzo opschrijven. En de plaatjes uitprinten van de kamer die wij willen en dan komt alles helemaal goed haha :p.

Monique, wat raar zeg :S

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen meiden,

Jeetje ben een heel weekend niet online geweest en er is veel gebeurd,heb net even alles terug zitten lezen.

Allereerst: Tipp en Wendy van harte gefeliciteerd meiden het is jullie gegund. Hoop dat ik jullie snel volg.

Lala en Daantje nog even een verlate dikke knuffel voor jullie meiden. Balen hopen op een betere volgende ronde. Ook voor Steenbokje even een dikke knuffel. Sterkte meid. Ik weet hoe je je voelt.

Kim van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ten minste ik begrijp uit je berichtje dat je vandaag jarig bent? \:D/

Monique, wat raar meid hoop dat deze test het fout heeft. Knuffel die onzekerheid is ook niet leuk. :cry:

Mieke, hoop voor je dat het deze ronde raak is meid. Zou wel heel gaaf zijn. Spannend hoor. Ik duim hier heel hard! :D

Maranka, nog steeds rustig bij jou. Ben benieuwd wanneer de kleine zich komt melden. :baby:

En gaat alles nog naar wens met Joey, Faylinn en Samantha dames? Hoop dat het goed gaat met jullie kleintjes. :D

Ikdus, verhuizing komt steeds dichterbij he, spannend hoor. ;)

Alle nieuwe meiden welkom. :D En iedereen die ik vergeten ben een knuffel. :D

Ik heb een erg druk paasweekend gehad en ben ook niet online geweest. Zaterdag samen met mannetje hele huis schoon gemaakt en alles opgeruimd. Alle kasten opgeruimd en alles uitgezocht. Jee wat kwam er een zooi uit. :oops:

Zondagmiddag op verjaardag bij mijn zwager, was hel gezellig. En maandag met mijn mannetje, zusje en vriend naar Utrecht geweest. Onze zwager deed mee aan de Halve Marathon van Utrecht dus hebben hem even aangemoedigd. Daarna de kroeg inkgedoken en lekker met z'n vieren zitten borrelen en daarna heerlijk gegeten. Toen met de trein naar huis en om een uurtje of elf lagen we lekker op bed. Met iets te veel wijn op. Maar goed mag wel een keertje.

Verder eigenlijk niets bijzonders. Volgend weekend lekker naar Parijs. Vrijdag vertrekken we. Echt al snel, dus nog maar drie daagjes werken. :D

Deel Deze Pagina