Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Drukke dagen gehad dus Zora, wel fijn even lekker veel afleiding :d en bijna Parijs, zal voor je duimen over een vervroegd eitje :p..

Hoe is het met het afvallen?
    En wanneer begin je met je nieuwe baan?

Jaja nog iets meer dan een maand en dan vetrekken we. :D

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @mik: gefeliciteerd mevouw de afdingster ;)

@monique: jee wat vreemd. Knuffel meid! Dit is echt niet leuk...

@mieke: jep... nu gaat het genieten beginnen... VK heb ik al uitgezocht... Nu alleen nog een afspraak maken :) Maar eerst vanmiddag naar de HA.

@zora: dank je :D

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kim gefeliciteerd!

Met Joey gaat het goed Zora, wel krampjes maar hoor er bij!

Tipp, zie je nou wel?

Monique dikke knuffel. welke testen heb je gedaan?

Lindsay, ik zat te denken he. kan het niet een vroege miskraam zijn geweest?

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    KIM GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @rox: dat was precies wat thomas vanmorgen zei toen ie de test zag! hahahahahaha. En ja, nu eindelijk begin ik het te geloven. :D

6. Niet meer actief

Rox, ik denk dat ze daar beter niet aan kan denken, vind het een beetje onzin.
    Ik werd ook 1 dag na de licht positieve test ongesteld, en ik denk er verder niet meer aan.
    Het is zo ontzettend frusterend als je dr aan zou gaan denken. Bij mij was de test gewoon stuk, daar gooi ik het op.

7. ProudMum

tuurlijk is het frustrerend, maar het kwam gewoon in mij op

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    kan heel goed hoor, had ik vorige maand ook...En frustrerend is het zeker....

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik begin 6 mei met mijn nieuwe baan Ikdus en het weekend daarvoor vrij-ma ga ik een weekendje weg met broer, zussen en aanhang en kinderen en mijn ouders. Gezellig.

Met afvallen gaat het niet goed en niet slecht. Ben er nog wel steeds mee bezig maar niet te streng. En er is nog steeds 3 kilo af niet meer en niet minder. Ga nog wel even mijn best doen om er voor 25-04 nog een kilo of twee, drie af te krijgen. Ach we zien wel.

16 mei gaan manlief en ik ook nog onverwacht een weekendje weg naar het Jazz weekend in Enkhuizen. Mijn zwager speelt daar (Cornet). Mijn ouders zouden eigenlijk met mijn schoonouders gaan doen ze elk jaar maar mijn schoonouders konden onverwacht niet door een feest met overnachting in de familie. Dus nu mogen hubbie en ik op kosten van schonouders. Niet verkeerd. hihi...

10. Niet meer actief

Leuk, allemaal leuke dingen in het vooruitzicht :D

Nou, je hebt geen echte zwaar overgewicht dus ik vind ook dat je niet te streng hoeft te wezen voor je zelf, dus doe maar lekker rustig aan hoor, zolang er niets bij komt is het allemaal goed:d

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    klinkt allemaal erg gezellig zora!

12. ProudMum

Leuk zora! Je hebt iig een hoop om naar uit te kijken!

13. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi meiden!

@mik: gefeliciteerd met je verjaardag! :D

@monique: wat raar... ik hoop dat deze test het mis heeft, misschien eens laten testen bij de ha?

hier alles goed verder! morgen de 20 weken echo, nu maar hopen dat ze niet weer afbellen! ;)

liefs rebbel

14. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Succes alvast voor morgen Rebbel.

Ja meiden, heb gelukkig allemaal leuke dingen in het vooruitzicht en natuurlijk 25-04 mijn afspraak bij fert. arts ben wel heel nieuwsgierig maar ook angstig. Maar we houden de moed erin.

Heb geen extreem overgewicht maar iets eraf kan altijd wel. Ben in ieder geval al blij dat ik niet aangekomen ben tijdens het stoppen met roken. Overigens zijn mannetje en ik nog steeds gestopt allebei. Hoera!

15. ProudMum

as vrijdag rook ik al 2 maanden niet meer!

16. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    :thumup: Goed zeg! Mannetje rookt volgende week al drie maanden niet meer en ik 2 maanden en 3 weken.

Moet zeggen dat ik het niet echt mis behalve als ik een wijntje drink heb ik er nog wel zin in.

En jij?

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wat goed rox! :D

18. ProudMum

heb nog geen alcohol op.... ik ben geen zuiperd alleen als er een feestje is ofzo. Volgende week jarig dus wie weet dan.. Nee wil het vol gaan houden! Heb in die 9 maanden tijd in totaal 3 pakjes sigaretten op en toen kon ik ook makkelijk zonder.

19. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Rox en Zora, goed dat jullie gestopt zijn met roken. Mijn complimenten dames! !

Mieke, ik duim extra voor je deze maand! ! ! ( heb tijd zat ;) ! )

Tipp, geloof het nu maar! JE BENT ZWANGER ! ! !

Monique, jeetje wat balen meid! Misschien een digitale test doen?

Kim gefeliciteerd met je verjaardag en doe je best met afdingen! Gaat bij Babydump vast lukken!

Wic, fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje.

Ik ben toch zo benieuw wanneer wij ons jochie in ons armen mogen sluiten. Peter zegt steeds dat ik echt nog een weekje geduld moet hebben. Maar mijn geduld is bijna op. Niet dat ik het niet meer volhoud hoor die buik, maar ik ben gewoon zoooooooooooo nieuwsgierig!

20. ProudMum

Ik begrijp je precies maranka!

trouwens, tijdens de weeen heb ik nog een peuk gerookt erg he? maar het was wel mijn laatste.(onbewust)

Share This Page