Ik had donderdagochtend een test van sensitest en vandaag van clear bleu. Ik ga er gewoon vanuit dat het deze maand niks is geworden.Hoopte nog wel om snel zwanger te worden na de curettage(iedereen hoopt natuurlijk erop om snel zwanger te worden).
@maranka: ja het begint langaam door te dringen.... Ik stond net te strijken in de toekomstige babylamer, vreemd idee! Enne jij bent niet de enige die nieuwschierig is Hihihihihihi. Ik ben vreselijk catalogi van babywinkels (o.a. babydump) aan het aanvragen...
heeey dames! ik ben lekker aan het meelezen, en ik hoor allemaal goede berichten, dames gestopt met roken, en tipp! een mooie 2e streep! GEFELICITEERD! wat leuk dat je nu allemaal dingetjes kan bekijken van winkels, en wat dacht je van leuke kleine lieve kleertjes haha! Ik leef met je mee! Lekker fantaseren en dromen! en lekker ideeen op doen! Ow wat gaaf man! Ik gun het iedereen hier, echt!
dank je dana! @zora: Ik heb op sommige momenten een beetje het gevoel dat ik wel een beetje heel erg enthousiast ben!
Dat mag toch? Volgens mij kijkt niemand daar van op, hihi... Laat je ons weten hoe het bij de HA was? Succes! X M
Ik ken het! Ik heb dat ook altijd in alles. Is geen slechte eigenschap hoor. En je hebt hier zolang op gewacht dat ik het vreemd zou vinden als je neit enthousiast zou zijn.
Rebbel, veel plezier morgen met de echo. Hoe laat mag je? Tipp, veel plezier met het vertellen van je goede nieuws aan je huisarts! Wie ging er nu nog maar weer naar Parijs? Was jij dat Zora? Rox, heb even je foto's gekeken. Leuk hoor! Ik ga zo even met mannetje boodschappen doen, even wat extra in huis halen nu we nog alle tijd hebben . Misschien nog even kijken bij de babyplanet. En heb nog steeds die bon voor de luiers van Kruitvat. Moet voor 31 maart ingeleverd zijn. tot Laters!
Die moet snel ingeleverd Maranka! Trouwens heb Huggies gehaald vandaag, die zijn ook goed hoor! En leuke disney plaatjes op de luier!
Hihi ja dat was ik Maranka, ga vrijdagochtend naar Parijs en vrijdagmiddag loop ik hopelijk in Parijs. Heb er wel heel veel zin in. En als we terug komen zitten we alweer bijna in april. Heerlijk.
Hoi meiden... ik ben weer aan een nieuwe ronde begonnen.. jammer maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen! zal wel goedkomen kuzzz
lief van je! voel me wel k*t inderdaad maar ja nog even die verschrikkelijke ongipijnen en emo zijn en dan kunnen we weer klussen!