goedemorgen meiden! vandaag weer werken... en dan vanavond de echo, ik denk niet dat ik voor die tijd hier nog kom, maar ik laat jullie daarna wat weten! fijne dag allemaal! liefs rebbel
Hier is ie Maranka! http://www.kiddiegift.nl/product/133/pr ... mband.html Rebbel, Succes vanavond en ik duim voor een goede 20 weken echo! Monique, bedankt voor de tip, ga straks een tube halen! Iedereen fijne dag vandaag! Ik ga weer even verder met de was vouwen
rebbel succes! Mijn was draait nog... Ik had ook nog een andere mooie armband gevonden: op http://www.prettymum.nl en dan klikken op 'baby in je buurt', dan 'mama sieraden' dan 'voedingsarmband'
Goedemorgen meiden, Succes Rebbel, hopelijk is alles goed met je beebje. Maranka: Wat leuk dat je twee pleegbroers uit Parijs hebt. Wat gaaf dat de ene zo lang bij je ouders heeft gewoond. Vind ik altijd bijzonder en mooi om te horen dat mensen dat nog voor elkaar over hebben. Super. He Jannegie fijn dat jouw cyclus ook korter word. Die van mij schijnt ook wat korter maar ik juich niet te vroeg. Hier ook gewoon lekker aan de klus en hopen op een vervroegd ei in Parijs...hihi...als we nog de puf hebben om te klussen na een hele dag door Parijs struinen..hihi...
mij viel de prijs inderdaa ook mee... Maar... Mijn zusje maakt en verkoopt zelf sieraden... Echt heel mooi... Helemaal precies op de persoon... Erg uniek... Ik denk dat ik haar voor mij een mooie serie laat maken
Zo, wasje is weg, joey heeft zijn fles op en slaat, HA gebeld en morgen Nuvaring halen. Wacht toch nog maar even met Mirena. Nu met spanning wachten op de post! 3 pakketjes vandaag en ik ben dol op pakketjes!
oooh, pakketjes zijn altijd leuk! Yesss, ben niet ongi geworden vandaag (sorry, heb nog steeds alle bevestigen nodig die ik kan krijgen )
Hihi Joey slaat! toch niet z'n mama Enne, dol op pakketjes, pas maar op dat je ze niet in de gang zet, je weet het maar nooit met Mike!
Nou ik spring even onder de douche. Ben zo achter mijn puter gesprongen aangezien ik nog in bed lag en door een klant gebeld werd, hihi. Lator!
hahahah Mieke, ik typ weer veels te snel! Nee, die pakketjes zijn al open voordat Mike thuis is hoor!
Nee hoor! thuis werken, dus meer tijd om hier te zijn en wat later op te staan! Morgen weer buiten de deur werken.
Tipp, zou wel heel erg speciaal zijn wanneer je zus iets moois voor je zou kunnen maken. Misschien kun je zelf ergens mooie bedeltjes of steentjes uitzoeken en deze er in laten verwerken. Mijn temp wil overigens niet echt omhoog schieten
duurde bij mij ook een paar dagen... Knuffel! Ik denk dat ik samen met haar een keer mooie dingen voor de sieraden ga uitzoeken. Ze heeft al best veel voor me gemaakt.