Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

houd moed Mieke!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
  3. ProudMum

4. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    heeey meiden, zit met een vraagje, komt ie: ik heb denk ik 3 dagen terug mijn eisprong gehad, wanneer zou er dan een eventuele innesteling kunnen zijn?
    en als je eisprong netjes optijd is gekomen, is de kans dan heel groot dat je ongesteldheid ook netjes op tijd komt? deze vraagjes omdat ik pas sinds deze maand gestopt ben met de pil...alvast heel erg bedankt!

en tipp! kan je het allemaal een beetje geloven?!

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    het begint te komen dana :)

De innesteling is ong. 5 tot 10 dagn na je eisprong...

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk hoor wat je zus maakt!

Rox, balen dat die lift weer stuk is, is er maar 1 lift in de flat...

Dana, idd innestelling is ongeveer tussen dag 5 - 10.
    En de luteale fase (dagen na je ovulatie ook wel DPO) kan bij iedereen verschillend zijn.
    Gemiddeld nemen ze altijd 14 dagen gerekend vanaf 1 dag na ovulatie.
    Maar dit kan varieren van 11 tot 18 dagen.

7. ProudMum

Mieke, ik kan naar een andere flat, maar dan moet ik 4 trappen af. en dan nog de kinderwagen en joey..... en ook weer terug.... neeeuh ik blijf wel binnen

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leuke sieraden maakt je zusje Tipp.

En das lekker balen van de lift Rox. Hopelij is ie snel gemaakt.

Hier nog twee daagjes werken en dan heerlijk lang weekend hihi.....heb er echt zin in.

Liefs Zora

9. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    ok, dank je wel! de maand duurt nu zoooo lang! dus mocht ik idd zwanger worden, zou ik pas klachten krijgen rond mijn nod?
    en heb jij wat gemerkt tijdens inesteling? hoe lang was jij eigenlijk bezig tipp? en waaraan merkte jij dat je zwanger was? ben erg benieuwd!

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik zat in mijn 8e ronde. Ik merkte rond mijn innesteling niks. Maar een paar dagen later kreeg ik ineens vreselijk pijnlijke borsten. Ik dacht toen eerst aan spierpijn ofzo... Maar omdat ik wist dat ik na een positieve ovu test goed geklust had had ik wel erg veel hoop. En toen ik 's morgens vreselijk misselijk begon te worden was het eigenlijk wel duidelik. Alleen wilde en durfde ik het toen nog niet te geloven.

En dat was allemaal pas vorige week :D

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tipp, hoe is het op het dec. mama's topic.
    Hebben zich al nieuwe mama's aangemeldt, las alleen maar felicitaties van mama's 2007.

12. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    wat ongelofelijk gaaf!het is je gegund! Is nu echt een spannende tijd voor je! ben je niet geneigd om het van de daken te schreeuwen? Ik zou niet weten of ik mijn mond zou kunnen houden tegen iedereen. zou je willen weten wat het word? Sorry hoor, maar ik leef me helemaal in hihi! En weet je al hoe je het je ouders/schoonouders ( als je die nog hebt natuurlijk, anders sorry..)gaat vertellen? Of weten ze het al?

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ja mieke, we zijn nu inmiddels met zijn 4-en :D

Hihihihi dana, geeft niet hoor
    Ja ik ben erg geneigd om het van de daken te schreeuwen. Ik heb het aan mijn zusje, mijn moeder en mijn oma verteld. Verder weet nog niemand van iets.
    Nee we willen niet weten wat het wordt (of eigenlijk al is, toch rox? ;)), we willen graag verrast worden.
    We gaan het mijn schoonmoeder, schoonzusje en zwager vertellen op de verjaardag van mijn schoonmoeder (die is 8 mei jarig). We maken voor het dochtertje van mijn schoonzusje (meisje is nu 2) een tshirtje met "ik krijg een neefje of nichtje" en dat geven we dan met de mededeling 'wel delen met oma', mjn schoonvader weten we nog niet... Mijn vader weet het niet, maar ja, daar heb ik al 10 jaar geen contact meer mee (ja mijn schoonouders zijn net als mijn ouders gescheiden, erg leuk met kerst :()

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Rox, bedankt voor de link! Balen zeg van de lift. Moet je weer aan de yoghurt!

Ga zo even kijken naar de site van je zus Tipp. ben wel benieuwd.

Rebbel, als je dit nog leest. Veel plezier met de echo vanavond!

Dana, veel succes met het zwanger worden.

Ik ben morgen een jaar lid hier, maar Rox die heeft me hier toch zitten kletsen in het afgelopen jaar. Jeetje meid je hebt meer berichten gepost dan sommige mods hier! ! !

Ik voel sinds gisteravond heel af en toe een pijnlijk krampje in mijn onderbuik. Eindelijk de bevestiging dat er wel iets aan het gebeuren is. En mijn lichaam dus wel iets doet. Maar nee, rustig dames, ik sta echt nog niet op het punt om te bevallen hoor! Nog even geduld! ! !

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi maranka, ik vroeg me al af of je soms al bezig was ;)

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mooie dingen maakt je zus hoor TIpp!

Rox, hoe moet dat nu met die pakjes? Die moet je vast ook beneden ophalen :( !

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Nee hoor, ik ben gewoon altijd lekker laat eruit. Kan nu nog. Ben vaak niet voor half 12 hier op de site. Dus als ik me een keer om een uurtje of 1 nog niet heb gemeld, dan mag je je ongerust gaan maken ;) !

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah Maranka, nou ik denk nog steeds dat het of gewoon vrijdag gaat gebeuren of het weekend hoor!
    Het wordt zeker een maart beepje! :D

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    deal ;)

Ik ben echt eng matineus. Ik ben rond zes uur wakker en om 7 op en ontbeten enzo. Voorheen was ik echt een marmot die zonder wekker gerust een gat in de dag sliep en die je voor 8 uur echt niet hoefde wakker te maken :(

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend Maranka, alle beetjes helpen he en het begin is nu gemaakt. Voor het geval het allemaal heel snel door gaat zetten (je weet maar nooit) wens ik je alvast een voorspoedige bevalling...

Liefs Zora

Deel Deze Pagina