Waarom geen goed gevoel over... toch wel goed geklust en geen vleesbomen... Rox, tja nu gewoon leuk spul bestellen voor het (hopelijk) naderende voorjaar!
Geen idee eigenlijk, ik heb het gevoel dat we het iets te vaak hebben gedaan en daar door de zaad niet optimaal was en het dus niet heeft overleeft. Maarja merk het vanzelf wel nog 8 dagen wachten
Misschien moet je (indien nodig) de volgende ronde alleen rond je ei klussen. Je weet nu toch ongeveer wanneer deze zal zijn en dan dmv ovulatietestjes exact weten wanneer, ipv nu al veel dagen ervoor. Sommigen raken toch ook zwanger van maar 1x klussen.
We hebben het eigelijk niet zoveel gedaan. Tenminste vergeleken vorige keer. Toen was het vanaf dag 14 elke dag en vaak ook meerdere keren per dag. dag 19 3x ( komt door echo en positieve ovu test ) dag 20, geprobeerd maar het lukte hem niet. dag 21, 1e keer rond half 1 in de nacht ( dus net dag 21) en toen toen hij thuis kwam van werk. Had gewoon enorm veel zin
Ik ga trouwens helemaal stoppen met tempen, en misschien alleen nog aankomende ronde persona gebruiken. Ik ga het lekker op de gok doen, mijn cyclus is deze keer 34 dagen ( als het goed is ) dus redelijk regelmatig, dus moet lukken.
Jaa, ik wil erg graag weten wanneer ik mijn ongi mag verwachten. Want ze zeggen wel eens dat je de cyclus terug krijgt die je voor je pil gebruik had. Nouu ik kan je zeggen die wil ik niet, want ik was dan gewoon maanden lang niet ongi, en wist dus nooit wanneer ik het moest verwachten, want ik voelde het ook nooit aankomen door een buikpijn ofzo. Loop je daar als klein meisje van 13 met een rode broek, gelukkig ging ik binnen een jaar aan de pil. En nu mijn cyclus toch regelmatig is/word hoef ik dat niet meer in de gaten te houden.
Ikdus, ik denk dat jullie eigenlijk te veel klussen, helemaal 3x op een dag. Je mannetje krijgt zo niet de tijd om voldoende nieuw goed zaad aan te maken. Dagelijks één of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit. Te weinig klaarkomen tast óók de spermakwaliteit aan. Bij meer dan tien dagen onthouding bevat het sperma te veel oude en dode zaadcellen. Na twee tot drie dagen onthouding is de zaadkwaliteit optimaal.
Gelukkig hebben we het op de dag van eisprong zelf bijna 36 uur geen sex gehad, als ik het even goed terug bereken. Vorige maand was het ook "gelukt" terwijl we het toen echt vaak deden. Dus hopelijk heeft die ene dag rust goed geholpen, maar ik vetrouw er niet op. Hopelijk kan ik me de volgende maand gewoon bedwingen en hij ook. Zoveel zin hebben rond je eisprong is soms ook best vervelend.
Ik zou dus een paar dagen voor je ovulatie pas beginnen met wat frequenter te vrijen. Ik denk zo 2-3 dagen voor je ovulatie even 36 uur geen sex, of iig dat je mannetje niet komt. Zodat de kwaliteit hersteld is en dan eens proberen het om de dag te doen. Kijken wat dat voor resultaat gaat geven. Hihi en tja we kunnen er niets aan doen dat wanneer we vruchtbaar zijn meer zin hebben, maar probeer je te bedwingen
Volgende maand ga ik het toch helemaal anders aanpakken, deze ronde was SMEP-ronde. Maar aankomende ronde zal het echt alleen worden wanneer we zin en tijd hebben, we zitten dan natuurlijk midden in een super groote verhuizing en ik zal dan rond 25 april een eisprong hebben. Maar hopelijk doe ik gewoon mee aan de babyboom. Ik heb er trouwens bij jou wel een goed gevoel over, je mannetje heeft dit keer zooo zijn best gedaan dat het dit keer gewoon moet !
Ben heel benieuwd wie van jullie het dichtste bij de waarheid zal zitten. Ik ga toch maar met mannetje mee en zeg zelf 02-04-08. Leuk dat jullie zo meeleven.
Fijn dat het jou moed geeft ! Ik hoop dat je over een dag of 2 een dikke vette dip hebt en het een innestelingsdipje is
Zo hee, ben er even een paar uurtjes niet en gelijk 3 pagina's vol. Pfft...maar heb het helemaal bijgelezen hoor. Heb alleen geen zinnig commentaar.
Hahaha Zora, hoeft toch niet altijd zinnig te zijn! Ben net even bij schoonmoeder geweest, die is aan het oppassen op mijn nichtje. Ze wordt volgende maand alweer 1 jaar! Leuk frummeltje hoor! gekke bekken trekken, lekker kruipen en wat staan.