Geeft niet, je moet eens weten hoe vaak ik naar de wc rende als ik wat voelde... en dan dacht, yes, ben echt zwanger. Heb ook veel testen gedaan hoor.
@rox: nee, daar zat ik laatst ook al aan te denken. @daisy: Hihihihi... Inmiddels begin ik inderdaad te geloven dat ik zwanger ben... Ik geniet nu volop... Van het moe zijn, van het misselijk zijn...Alles. Steeds denk ik: "het hoort erbij...Ik ben echt zwanger!" Maar hoe is het met samantha?
nee rox steen heeft toch gezegd dat de vorige keer haar laatste berichtje zou zijn. ze wilde afstand nemen. gr kim
Ja ik ga moeders voor moeders doen... Ik vind dit zo geweldig dat het uit zichzelf gelukt is, en je leest hier zoveel meiden met problemen. Heb ik indirect toch het gevoel dat ik echt iets voor ze kan doen behalve virtueel knuffelen...
hihihihihihihihi heb ik ook gedaan hoor tipp en ondanks dat het daarna heerlijk is om gewoon te piesen zonder kan, is het inderdaad een lekker idee dat je zoveel vrouwen daarmee kan helpen. vooral omdat het bij ons natuurlijk ging. ja rox kan gebeuren he maar denk dat het haar even hoog zat dat zij niet zwanger word. is toch lastig he? gr kim
Meiden die nog niet gestemd hebben.... joey doet mee aan baby vd maand verkiezing en die loopt tot en met maandag. Willen jullie aub stemmen?
Alles gaat goed hier. Alleen de zw.dementie zit er nog. Was ook al vergeten dat ik met Wic wat gevraagd had... zag net ineens antwoord . Gister niet veel geslapen, maar vanmorgen gelukkig ingehaald. Samantha heeft de hele nacht gehuild, en wakker gelegen (krampjes), dus haar moeder ook . Maar toen ze eenmaal in slaap viel, sliep ze ook zes uurtjes... dus haar moeder ook .