Rox: ik had al gestemd Daisy: sterkte met de krampjes meid! Pffff. heb net een hele nutteloze en vermoeiende vergadering gehad. Ik ga lekker slapen! Truste!
Ik lees nog ff wat op i-net. Samantha slaapt nu vredig op mijn arm. Heb een rustig muziekje op staan, en ze was meteen vertrokken Straks ff mijn ipod boxen klaar zetten... wie weet slaapt ze dan ook lekker... . @rest: trusten alvast.
Maranka, heb je je autootje al verkocht? Daisy, geef je kleine Sam een knuffel, slaapt ze vast lekker van vannacht. Monique, hoe is het met jou? Is er al duidelijkheid bij je? Ik zag steen ook wel bij de sept. mama's en MissCo dwaalt bij de april of mei mama's, hihi. Nou ik blijf hier ook komen hoor! veel te gezellig.... tenminste als ik natuurlijk zwang raak. Kim, het zijn gewoon de hormonen hoor meid. Maakt niet uit Net even met mijn zus aan de tel gehangen. Even lekker gekletst over mijn kleine nichtje, gaat goed. Ze is volgende maand alweer 8 maanden.
Hee meiden! Hier een kot berichtje! Alles gaat god maar we leven nog een beetje in een roes. Verder ben ik met vlagen misselijk en verschrikkelijk moe! 23 april om 19:30 gaan we naad de vk! Spannend! tot snl slaap lekker allemaal.. xxx
hoi meiden! hier een blije rebbel! alles was helemaal goed tijdens de 20 weken echo! we zijn helemaal blij, was toch even spannend! liefs rebbel
Rebbel, gefeliciteerd! wat fijn dat alles zo geweldig goed verloopt. Nu zal de volgende helft wel voorbij gaan vliegen! dus geniet er maar van. Voor jullie het weten zijn jullie met z'n drietjes. Wendy, tja het zijn natuurlijk spannende weken naar je echo toe. Dan krijg je waarschijnlijk pas meer het besef.
Tuurlijk raak jij zwanger Mieke! Rebbel, gefeli met de goede echo! Ongi komt eraan, en de migraine ook..... fijn zeg die pil
Gat Rox, bah. Ik was altijd zo blij dat ik bij de prikpil nooit ongi werd. Nu zit ik al te hopen dat mijn komende ongi's niet in mijn vakanties vallen. Tenminste, hoop voorlopig helemaal niet meer ongi te worden, hahaha. Enne dank voor je vertrouwen in ons dat ik wel zwanger word, hihi. Ik denk dat ik straks even onverwachts bij mijn zus langs ga, heb zo'n zin om mijn nichtje te knuffelen! joehoe. IK zal voor de liefhebber even een foto in mijn album zetten van mijn nichtjes, het zijn zulke schatjes. Maar haal hem er vandaag ook weer uit hoor, je weet maar nooit wie er mee leest.
volgende week ga ik aan de Nuva beginnen, als dat niks is laat ik mirena zetten Je temp stijgt al he mieke!
Wij klussen ook om de dag alleen rond eisprong heb ik veel en veel meer zin.. Maar zoals ik al ooit eens eerder heb gezegt tegen jou gaat het mij om wanneer ik ongi word en kan het me gestolen worden wanneer mijn eisprong is, al heb ik nu 2 rondes kunnen zien wanneer mijn eisprong is, ik ga echt niet klussen omdat ik weet dat mijn eisprong er aan zit te komen. Als hij niet wilt rond die tijd of ik niet dan houd het gewoon op, ga ik me niet druk over lopen maken hoor, tenminste nu nog niet
@wendy: ik heb mijn 1e vk afspraak op 21 april om 9 uur 's morgens... Spannend nu allemaal... Ik ben inmiddels een beetje uit de ergste roes en begin te genieten! @Rebbel: fijn meid dat de echo goed was! gefeliciteerd! @de bevallen dames: Hoe en wanneer hebben jullie bij de mama's van jullie maand buddies geregeld?
dat zat ik een hele tijd geleden al hoor Nee, er schiet nu van alles door mijn hoofd, in willekeurige volgorde en dwars door elkaar. Van de verbouwing van de badkamer bij voor keur voor dec. tot buddies en wat doen we met thomas' verjaardag (die wordt in nov. 40 en dat wilden we uitgebreid vieren...) En door het hier maar te spuien (als het hier relevant is) ben ik het weer even kwijt Anders blijft het zo in mijn hoofd zeuren....
Dat is waar, hihi je kunt het soms allemaal maar beter vast geregeld hebben. Maar ook daar is nog wel tijd voor Anders maak je er even een planning voor. (wil best je buddy zijn hoor)
Haha echt waar doe het met liefde. Nu maar hopen dat ik ook zwang ben, zijn we elkaars buddies toch? Nou meiden ik ga voor deze ochtend afscheid van jullie nemen. Ga lekker naar mijn zus. Tot vanmiddag.