Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ooooh, wat zijn jullie weer gezellig!

@ Tipp, ik vind het zo leuk voor je. Die eerste weken zijn toch eigenlijk heeeel leuk. Overal over fantaseren!

@ Mieke: je temperatuur ziet er goed uit.

@ Rebbel: Fijn hoor, zo´n goede en vooral leuke echo! Vooral voor jou, als bevestigig dat alles echt goed is.

@ Rox: tegen jou heb ik niks te vertellen, want jij kletst toch veel te veel :D .
    ( maar wel genieten van je mooie joey hoor!)

@ Zora: Komt goed met onze cyclussen he? Samen zwanger in 2008? Veel plezier in parijs, stad van de liefde!

@ Maranka: Ga maar niet in het weekend bevallen, want dan ben ik in nederland en zit ik niet achter internet. Wil graag meeleven. ;)
    Fijn he, dat iedereen wil mee beslissen over je bevallingsdatum. Gelukkig heeft echt niemand daar wat over te zeggen.

@ Daisy: jij ook genieten van je meissie, ook al mag je niet naar buiten.

Eisprong hier nog niet geweest. Ook al 2 dagen niet geklust. Hoop dat we het vanavond inhalen, maar ben wel weer heel laat thuis vannacht. Ik ga zo naar Thuringen met een klant voor een bezichtiging.

Doeg!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Dank je jannegie... Ik fantaseer, maar regel er ook al, op los hoor....:D

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

tipp en mieke, ik bied mij aan als reserve buddy. (altijd handig, de mijne lag tegelijkertijd te bevallen namelijk hahahah)

Jannegie ik teveel kletsen? neeuh alleen als Joey op bed ligt!

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Dank je wel Jannegie, ik ga ervoor in 2008 zwanger, al zie ik het af en toe somber in. Maar goed we houden moed.

Vanochtend ongeveer twee uur aan de kant van de weg gestaan met autopech. Eerst ANWB erbij en daarna weggesleept naar de garage. Denk dat er nog weinig aan te fixen valt. T is al een oudje.

Mijn eigen auto heb ik net een paar weken geleden verkocht dus komt niet goed uit dat onze andere auto het nu begeeft. Aangezien we pas als het belastinggeld gestort word een nieuwe kunnen kopen. We willen nu namelijk echt een goede auto, met trekhaak, bouwjaar rond 2004 en niet al te veel kilometers gelopen.

Maar ja we zien het wel weer. Dan maar fietsen naar mijn werk is ook goed voor de lijn en is nog maar tot 25 april.

Liefs Zora

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Helleu ..

Ik ben op zoek naar een tip:

Mijn wond ettert aan 1 kant en ik moet van de vk spoelen met Biotex. Of groene zeep, volgens mij mag soda dan ook.
    Wil natuurlijk het geval dat ik geen van bovenstaande in huis heb. Ennn ik kan het huis niet uit en er is ook niemand die t ff voor me kan scoren.

Iemand nog een alternatief om schoon te spoelen?

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Geen idee Wicjuh. Succes klinkt niet lekker. Maar als je m inderdaad goed spoelt en schoonhoud is het als het goed is snel weer wat rustiger.

Wat ik bjna zou vergeten: Rebbel fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo. Nu echt lekker optimaal geneiten meid.

7. ProudMum

Heb je dettol in huis wic?

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Mag inmiddels wel naar buiten :p. Heb er ook erg zin in... ben nog niet met de kinderwagen geweest. Wel met de draagdoek... helaas hebben de onhandige ETOS-luiers doorgelekt, dus hij's nu gewassen en hangt te drogen. Durf hem niet in de droger te doen, mag niet van het etiket... Dus moet nog ff kijken, stiekem wel doen, en dan straks lekker even naar de DA, of thuis blijven mijn moeder (die straks langs komt) lief aankijken :p.

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmmpppfff... tja... fysiologisch zout? Kun je zelf maken van zout met water.

10. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Goedemiddag dames, kom me ook even melden. Het is hier wat aan het rommelen. Heb af en toe wat ongi-pijntjes en ben mijn bloedprop aan het verliezen. Het begin is er. Nu maar afwachten of het stopt of doorzet naar het serieuzere werk.

Wic, heb je geen alcohol uit je kraampakket? Anders jodium of bethadine?

Ik ga even bijlezen bij de maart 2008 mama's.
    Gisteren moesten er nog maar 5 bevallen.

Kom zo wel weer terug.

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Geen dettol in huis nee.
    Fysiologisch ? Ohh.. gewoon zout oplossen in water ofzo? Heet of koud? Damn wat ben ik een leek met zulke dingen hahaha.
    Bij de maartmama's oppert iemand de desinfecterende zeep uit het kraampakket. Bij mij zat er spul in dat je in moet smeren en niet weg moet wassen.. zou dat kunnen?

Grrr wat irri..

12. Niet meer actief

Misschien mag je ook unicura gebruiken?

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ook niet in huis.

Volgens mij ben ik een heel vreemd persoon, dat ik dat allemaal niet in huis heb ... :) 8) :rolleyes:

14. Niet meer actief

Hahahaa ik heb dat ook niet hoor. Ik was mij alleen met zeepvrij wasgel van Zwitsal of ik gebruik Dove..
    Heb je niet een lieve buurvrouw ofzo die straks boodschappen moet doen?

15. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

lees alleen even bij maar wordt niet echt gemist geloof ik ;)

16. Niet meer actief

Tuurlijk word je wel gemist !
    Maar we respecteren het dat je even afstand neemt ;)

Hoe gaat het nu met je?

17. ProudMum

Desinfectiezeep mag ook wic, maar zou geen alcohol gebruiken, dat droogt de huid uit en krijg je lelijke littekens.

Steenbokje tuurlijk missen we jou wel!

Maranka, zo begon het ook bij mij en de volgende avond was Joey er!

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Nee :rolleyes: hihi

Ik ga eens bij mn kraampakket-spulletjes loeren geloof ik.
    Geen alcohol dus, das een goeie.

19. ProudMum

Wic, mij werd gezegd dat als het naveltje eraf was ik naar buiten mocht. Joey hoefde dan niet perse op gewicht te zijn maarm oest hem wel warm aankleden met mutsje, jasje en dekentje

20. Niet meer actief

Misschien moet je even zolang zeep gebruiken van Faylinn? Waar is je vent eigenlijk, kan hij niet vanavond even unicura halen bij de supermarkt?

Share This Page