Jaa, daarom zeg ik vanavond. Ik weet natuurlijk niet wat voor werk hij doet en/of tot hoelaat hij werken moet
vaak moet je de wond 3 keer per dag spoelen, dus heeft ze het nu nodig helaas. hihi. Maar ik zou gewoon de desinfectiezeep gebruiken, die word ook bij piercings gebruikt geloof ik. Geen zeepvrije wasgel ivm parum
Zit er in zwitsal parfum ? Dacht dat het parfumloos was Ooh van de wond wist ik niet dat het zovaak gespoeld moest worden.. Mijn excusses dus. Hee jeetje, jammer dat ik niet van Almere naar Hardewijk kan gooien, anders had ik graag even snel naar de supermarkt voor je gegaan en het naar je toe gegooid :S. Is er helemaal geen lieve persoon in je buurt die een kleine boodschapje wilt doen.
@ rebbel fijn voor je dat je echo goed was geeft een goed gevoel @ wicjuh soda kan ook ik zou zeker 1 of 2 keer per dag goed spoelen onder de douche, zodat het vuil er uit kan spoelen. @ roxyrox ik heb al gestemd
9% zout in water is fysiologisch zout. Komt neer op een theelepel zout oplossen in een glas lauwwarm water. Evt bacterien gaan daar kapot aan. Vandaar dat je piercings en nagetrokken verstandskiezen ook daarmee moet spoelen.
Dat gevoel krijg je wel een beetje als je afstand neemt he, iedereen kletst gewoon door zonder jou. Had ik ook. Maar natuurlijk denken we aan je hoor meid. Maar we respecteren inderdaad dat je afstand neemt. Liefs Zora
Nope fysiologisch zout en sebamed... moest ik gebruiken. Off-topic: Mijn piercing is nog open . Heb hem een weekje ingehad, maar nu begint Samantha mijn buik te betasten wanneer ik haar voed, en ik ben als de dood dat ze hem eruit rukt ... dus heb hem weer uitgedaan. . On-topic: @ Wic: In mijn kraampakket zat zowel de wegwasversie van desinfecterende gel als de niet wegwas versie. Misschien heb jij ze ook beiden?
Of gewoon goed spoelen onder de douche, tot je de benodigde middelen in huis hebt? Kun je nog niet naar buiten, of mag je nog niet?
Wic, is heel hard aan het zoeken.. Hebben ze voor elke wond/hechtingen andere verzorging regels ofzo?
ik denk het wel Ikdus. Ik heb denk ik de mazzel gehad dat ik nergens last van had. Maar elke vk og gyn is weer anders helaas
hey meiden ik heb echt k*twerk. vannochtend werd ik weer wakker met erg veel pijn. ik sta op inval bij mijn werk dus ik belde op of ze al iemand hadden en zo nee of ze dan niemand wilden bellen zodat ik thuis kon blijven. belde ze een half uur later terug dat ze me al gepland had dus............... nou ja ik dacht dan even op mijn tanden bijten en gaan met die banaan. kom ik daar aan bij die klant zegt ze oh ik was dolblij dat ze me vannochtend belden dat ze toch iemand hadden voor me. oftewel toen ik belde hebben ze snel een klant voor me ingepland. sta ik met bloed zweet en tranen voor ze te werken met bi en veel pijn. krijg je dit.............................. nou ik zal geen dag meer werken als nodig is hoor. zodra het niet meer gaat ga ik gewoon de ziektewet in . ik sta verdorie te werken met bi en totaal geen waardering. maar ja dat is mij eigen schuld natuurlijk. gr kim
Tnx voor het meedenken mensen! Echt super! In mn pakket zat alleen de niet-wegwas versie. Volgens mij zit daar ook alcohol in trouwens? Gebruik het er maar niet voor. Manlief werkt idd tot 6 uur, dus dies rond half 7 thuis. Zal sowieso soda voor me halen dan, maar ja.. vk gaf aan dat ik moest spoelen en morgenmiddag verbetering moest zien anders moest ik weer aan de bel trekken. Lijkt me dat ik dus maar meteen moet beginnen Ik heb van de vk en de kraam echt begrepen dat ik moest wachten tot Faylinn op geboortegewicht zat met naar buiten gaan. Overigens zijn de banden van de wagen ook heel zacht en kan de pomp niet vinden ... dus dat is sowieso geen optie. Ik denk dat ik maar zout ga oplossen in water. Geen zin om weer helemaal onder de douche te stappen nu. Pfff wat een gedoe.
Oké, ik dacht dat elke hechting ongeveer het zelfde verzorgt moest worden. Je hebt zeker mazzel gehad dat je nergens last van hebt gehad dan. Ben benieuwd of wic dr zeep gevonden heeft
aj meissie nou succes hoor. lastig he als je helemaal alleen thuis bent. en je mag niet naar buiten. als ik in je buurt was zou ik het brengen maar helaas is een stukje weg van castricum gr kim
Vervelend wic, hopelijk werkt de zout oplossing en dan vanavond maar meteen wassen met soda ! Kim, tjeee wat vervelend zeg.. Wat een onzin is dat dat ze je maar even oproepen omdat ze iemand plannen voor je? Wat voor werk doe je?
Kimmetje, waarom bel je straks lekker niet de Vk en kaart dit aan. als je nu al zoveel last hebt en je moet nog 20 weken zo lopen die ik het jou echt niet redden tot je verlof! Probeer op zijn minst halve dagen te gaan werken of evt als het mogelijk is aangepast werk te krijgen. dit is ook geen doen zo en je word er alleen maar ongelukkiger van