Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh ja fijne vakantie zora!

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik sluit me aan bij de rest : fotoooooooos Daisy! ;)

Overigens is Faylinn uitvoerig te bekijken op haar eigen website, www.faylinn.nl :)

Enne ... zoutoplossing prikt niet, niet irri in ieder geval.
    Hoop dat het helpt.

3 pagina's voor mij :D Cooooooooooooooooolll

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee wic, jullie hebben echt technisch mooie foto's... Maar hoe bewerken jullie ze zo mooi (bijv bij papa onder de douche, die zwarte achtergrond)?

4. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ja die bloed/slijmprop zit voor de baarmoedermond. Zorgt voor een extra barriere tegen infecties. Een soort van gelatinachtige prop die kan loskomen als de baarmoedermond een beetje gaat wijken. Je kunt dan ook wat oudbloed of roodbloed verliezen. wa bij mj nu dus het geval is.

Maar in het boek dat ik nu lees "Veilig bevallen" staat dat het signaleren van de slijmprop géén voorspellende waarde over het precieze moment waarop de bevalling gaat bevallen heeft. Het is slechts een teken dat alles rijp is en dat de bevalling nu iedere dag kan plaatsvinden.

Maar goed de krampjes worden nu wel wat meer. Nog niet pijnlijk. Dus zeker geen weeen. Het is gewoon echt aan het rommelen.

Wie weet krijg je dus wel gelijk Mieke!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wic, ik had alleen nog de foto's van de KS gezien, maar nu staan er veel meer op.
    Mooi is ze hoor! en een lief filmpje.

6. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Rox, hoe is het gegaan bij de KA?

ik ga even afleiding zoeken en de foto's van Faylinn bekijken :) ;) ! ! !

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    *glim*

ja, papa houdt zich veel bezig met fotografie.
    Enne die douchefoto, dat zijn de donkerblauwe tegeltjes aan de wand, dus puur toeval! :)

8. Niet meer actief

Papa kan heel mooi fotograferen :D

Mieke, ga maar lekker rusten hoor !
    Ik heb nu trouwens een rode kruis op FF, heb mijn persona gewoon weg gedaan en eggwhite op de dag van eisprong aangegeven toen kreeg ik een mooie rode kruis, veel mooier dan een eigen gemaakte blauwe kruis :p.

Maranka, het word toch een beetje spannend hè ! Hopelijk is die bloedprop bij jou wel een teken dat je snel mag gaan bevallen, ga je trouwens thuis of in het ziekenhuis bevallen?

9. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    whaa maranka spannend hoor :D

steenbokje is ook nog even komen neuzen zag ik, foei steenbokje!
    jij moet gaan klussen zie ik ;)

hier is mijn bloedbad ;) inmiddels weer verdwenen dus kunnen we
    er ook weer aan beginnen.

rox heb jij er toevallig nog aan gedacht om te vragen wanneer ze met
    ovu testen gaan beginnen bij kruidvat? vond er nog niks over op de site

10. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Dank je Tipp :D

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Heb trouwens vanmiddag bij de C1000 weer een thermometer gekocht. Weet nog niet of ik m ga gebruiken maar de andere die ik heb is kapot en altijd handig om in huis te hebben voor als ik het in mijn hoofd haal te gaan tempen.

12. Niet meer actief

Ik heb ook de thermometer van de c1000 !
    Hopelijk is dat tempen toch niet meer nodig hoor ;)

Voor ik je niet meer spreek wil ik je ook veel plezier wensen in Frankrijk geniet er lekker van !

13. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ rox ik ben bij de vk geweest vanmiddag en die zegt dat ik goed naar mijn lichaam moet luisteren maar dat zij mij niet kan vertellen wat te doen. ik werk al halve dagen dus...............

@ikdus ik werk voor de thuiszorg

@daisy ik ga weg daar na mijn bevallingsverlof. daarna ga ik alleen met mijn eigen zaak verder en laat de thuiszorg voor wat het is. wanneer heb jij eigenlijk gezegd dat je weggaat? hoever voor je verlof of in je verlof hoe werkt dat?

gr kim

14. Niet meer actief

Ooh dat is dus belangerijk en zwaar werk.. Fijn dat je cliënt blij was dat er hulp was gekomen, maar vind het minder voor jou ! Ik weet zeker dat iemand anders wel even tijd had..

Goed dat je besluit weg te gaan als de tijd rijp is.. Dus je hebt ook nog een eigen zaak? druk druk, wat is dat voor zaak?

15. Niet meer actief

Mieke, had jij een bp terug gestuurd naar mij?
    Want heb net met suffe kop alles verwijderd :s..

Ik ga er weer vandoor doei meiden..

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

zo ben ik weer, even snel wat ik moet koken nu.
    joey weegt 5415 gram en is 61 cm. goed gegroeid dus!
    13 april starten met provoceren maar heb gelukkig wel al een machtiging op zak

17. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Zora, heel veel plezier in Parijs!

Ik ben benieuwd of de krampen overgaan in weeen. Ik heb wel het idee dat het allemaal wat pijnlijker wordt. Maar het zijn nog geen weeen.

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

lala er was nog niks bekend, zodra ik meer weet meld ik het uiteraard

19. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Hoi hoi,

Kim, denk aan jezelf hoor. Heb sommige vrouwen gezien met BI die na de bevalling hun eigen kindje niet eens uit het bedje konden tillen. Dus luister heel goed naar je lichaam!

Wat gaat het allemaal snel hier zeg, al heel wat babytjes geboren en onderweg. :D

Groetjes Taby.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @wic...: aha... De toekomstige papa hier houdt zich ook vreselijk met fotografie bezig en was erg onder de indruk van jullie foto's. Hele mooie scherpte-diepte en zo.

@mik: wat voor eigen zaak?

Zo net weer 3 happen avondeten gegeten. Ik krijg echt niet meer door mijn keel. Ontbijt en lunch gaat prima, maar avondeten is een ramp.

Oh jee.. Ik moet zaterdag naar een verjaardag bij vrienden die zelf een kleintje hebben. Ik ben zoooo bang dat ik mijn mond niet zal kunnen houden :oops:

Share This Page