Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ja dat klopt Ikdus

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Maranka en man, gefeliciteerd met jullie mannetje! Geniet maar lekker van alle nieuwe en mooie dingen.

Verder alles goed hier?

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    GEFELICITEERD MA- EN PARANKA!

klinkt als een vlotte bevlling :D

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rox, vind dat je op alles super goed bent voorbereid.
    Een echte mama! je weet ook zo veel :D

Tipp, ja achterop! zelf geen motorbewijs ;)
    Meiden die paardrijden rijden ook gewoon door hoor.

5. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    @maranka en paranka Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

En over die kleding maat ja is erg moeilijk.Ik dacht 92 omdat Dylan van mij nu 4,5 jaar is en op de 104 zit.Hij zit met zijn groeicurves net iets boven het gemiddelde en zijn gewicht zit er ook net iets boven.Maar het ene kleding stuk is het andere niet.Als ik kleding koop voor mijn kids dan kijk ik ook naar het kledingstuk zelf en schat het dan zo in.Ga maar eens kleding naast elkaar leggen van 1 maat en dan zal je vaak zien dat de grote verschilt.

Had gisteren echt een rot dag.Hebben op het werk een zieke pensionhond moeten laten inslapen.Eigenaresse zat in suriname.
    Hond ging zo snel achteruit.We hebben toen een bloed onderzoek gedaan en bleken zijn nieren er helemaal mee gestopt te zijn.Het was een pension hond die we allemaal goed konden aangezien hij al jaren komt soms voor 1 dag en soms voor 2 nachten.Nu was voor het eerst de eigenaresse langer weg en dan dit.Ze zou zondag thuis komen maar wilde niet dat haar hond pijn zou hebben als we het zouden rekken tot ze thuis was.Volgens de dierenarts zou het rekken ook niet diervriendelijk zijn aangezien hij veel pijn had.Dus met de eigenaresse besloten dat wij hem zouden laten inslapen en haar dochter kwam ook gisteren.We ware allemaal van slag daarna.Maar wel mooi dat de eigenaresse voor de hond koos en niet voor haar eigen om de hond op de been te houden tot maandag (had hij waarschijnlijk toch niet gehaald).

En mijn dag vanochtend begon ook meteen al goed.Ik moest mijn paarden eten geven en daarna de stalhonden uitlaten komt er net een vrouw aanlopen met een hond.Duikt mijn teefje erop af en die hond begon iets te sneppen waarop mijn teef daar weer op reageert maar ook meteen stopt.Mevrouw meteen over de rooien dat mijn hond aggresief was en zo.Ik er tegen in natuurlijk.Staan we even te bekvechten daar op de weg.Nou heb mijn dag wel gehad.

@rox suc6 straks met het prikken.

@tip doe je voorzichtig op de motor heb het niet zo op die dingen sinds ik zelf ermee gevallen ben(was wel mijn eigen schuld hoor)

Trouwens nog steeds niet ongi.

gr.monique

6. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oke das zeker niet leuk zeg. ik ga het ook na mijn bevalling vertellen denk ik. dat is beter. ik zal waarschijnlijk ivm mijn bi toch niet kunnen werken tot aan mijn verlof maar dat zien we dan wel weer. rottig he dan werk je daar en moet je op zo'n manier weg gaan.

ja heerlijk ik zou nooit meer anders wilen echt waar niet. fantastisch.

jeetje meissie das niet niks. maar kan die positieve test niet meer van je mk zijn? probeer er inderdaad niet teveel aan te denken (hoe moeilijk het ook is)

JOEPERDEPOEPERDEPOEPIE GEFELICITEERD!!!!!!!!! en volgens mij best snel. lekker,

nou meiden ik voe die kleine zo goed en zo vaak. heerlijk daar heb ik alles voor over. het begint nu echt heel heel heel erg leuk te worden.

ik ga zometeen naar prenetal om de bugaboo te bestellen. tot laterzzzzzzzz

gr kim

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dankjewel voor het compliment Mieke :oops:
    Dat vele weten komt weer van mijn mama af hoor :oops: En de Januari mama's natuurlijk!

nou, bijna flesjestijd dus ik ga er vandoor, het ligt eraan hoe Joey is vanmiddag anders kom ik nog even langs!

toedeloe!

8. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    @ mik Nee kan niet van de miskraam zijn aangezien in voor mijn eerste menstruatie nog een test had gedaan en deze gaf niks meer aan.

gr.monique

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jee Monique wat een dag zeg, bah.
    Wat ontzettend sneu voor die hond en tja vaak gebeurt dat net op zulke rot momenten.
    Arm beestje.

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @monique: Ik kijk wel uit op de motor. Manlief rijdt echt wel voorzichtig. Hij weet dat hij nu iets heel kostbaars achrterop heeft ;)

@mieke: Ik wilde mijn motorrijbewijs wel haeln, maar ja er kwam iets tussen ;)

11. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    De honden hadden beide gelukkig niks.Maar de vorige waakhond van de stal naast ons heeft toen een aantal malen honden flink te pakken gehad tot bloedens toe.Dat verhaal gaat snel in de wijk alleen luisteren mensen nooit naar welke hond dit heeft gedaan.Dus elke hond die daar dan loopt is volgens hun dan de dader.Pech voor mijn honden.

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Wat een naar begin van je dag. Ik zou na zoiets de rest van de dag onhandelbaar zijn....:oops:

13. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    Ik ben ook super opgefokt nu.Hoop dat niemand meer wat fouts zeg vandaag want dan ontplof ik :evil: .(gelukkig zitten jullie op veilige afstand :) :) :) )

gr.monique

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ken het... Na zoiets loop ik de rest van de dag met een bom rond die bij het minste of geringste ontploft...

Al moet ik zeggen dat dat de laatste tijd een stuk minder is geworden. Als ik het vergelijk met een jaar geleden ben ik nu echt super rustig...

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach had net een huilende vriendin aan de telefoon, gisteravond is 1 van haar katjes aangereden en overleden.
    Bah!

Enne ik heb ijsprijs bij de postcodeloterij! hahaha 5 loten x 5 beker Ben&Jerry's.
    Ben nu net 4 kg kwijt, hahahahaha! ga ze toch maar gewoon ophalen hoor.
    Ies gratiesch!

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Even vraagje, volgens mij was het in dit topic genoemd:

Heeft rooibosthee dezelfde of ongeveer dezelfde werking als venkelthee?

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja. Rox zei dat. Alleen vinden de meeste mensen rooibos lekkerder dan venkel. Maar de werking is hetzelfde!

he bah mieke. Moest jij toen ook weer aan jou katje denken? Lekker dat ijs ophalen hoor!

18. Josefina18

Josefina18 Niet meer actief

Dames, ik ben sinds oktober 2007 begonnen om zwanger te worden. al 5 keer over tijd geweest.. elke keer ongesteld geworden.. maar de laatste 3 keer ging het heel sukkelig.. smorgens wel. savonds niet.. smiddag wel savonds niet heel raar.. nu heb ik heel erg last van buikpijn en pijn in me onderrug en tussen me schouderbladen.. maar mijn testen geven ook negatief aan.. 3 weken geleden naar de dokter geweest die zei.. het zijn je hormonen en voor de pijn moet je maar een paracetamol nemen.. nu eergister met buikpijn, pijn in me rug en misselijk heid wakker geworden.. weer de dokter gebeld en nu moet ik maandag langs komen en dan sta ik erop voor een verwijskaart voor een echo. ik denk zelf dat ik zwanger ben maar tog ongesteld word.

19. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    Wat een mazzel.Ijs is het lekkerste wat er is.

Wat balen van het katje zeg.Heb het helaas al een paar keer mee moeten maken met onze stalkatten.

gr.monique

20. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    Ja je kan behoorlijk veel last hebben als je gestopt ben met de pil.Maar zou inderdaad vragen voor een echo.

gr.monique

Share This Page