Lekker Tipp, wil je een stukkie voor mij bewaren ? Ik had maandag lekker appel kruimel taart gemaakt, vind het zo heerlijk die zure appels met suiker en kaneel
jummie klinkt ook lekker. Ik wil best een stukje voor je bewaren, maar ik weet niet of het wel lang genoeg goed blijft
Anders stuur je het even via deze site naar me Smelt je ook zelf de chocolade om het er over heen te smeren of koop je dat gewoon ? Ik krijg ook lekkere trek, heb nog B&J peace of cake in de vriezer Roxxx, hoe is het met Joey? was hij weer een stoere jonge?
Maranka gefeliciteerd meid! ik wist het wel! allen: Glucosamine mag ik niet hebben. er zijn nieuwe onderzoeken naar en het zal niet iets extra's doen. ik zie het dus wel.
@Wic: Had ik ook gelezen. Volgens mijn kraamhulp doet het niks maar ik drink ze allebei, voor de zekerheid.
Hoor zojuist vd vk dat ik Faylinn ook venkelthee mag geven.. 3 theelepeltjes per dag, van zonnatura. Ga mooi even iets achterhouden van mn kopje dat nu staat te trekken... tis drama vandaag ... bij wijze v spreken dan he ?
Hi ben ik weer. Heb even de boodschappen gedaan en even naar het winkelcentrum hier geweest. Toevallig Tipp heb net zo'n bak voor brownies gekocht van dr. Oetker. Ga ik morgen maken, hahaha! Ja had het idd wel even moeilijk toen ik vriendinnetje aan de lijn had, maar gelukkig niet heel erg. Jammer Steenbokje dat je het niet mag. Wic, heb ik ook ergens gelezen hoor dat je het de beep ook mag geven naast de voeding. Dat de darmpjes er rustiger van worden. HOop dat het gaat helpen. Hoe is het nu met je wond? Beter? Heb weer even een nieuw potje gravitamon pilletjes gehaald, deze zijn ook voor als je zwanger bent dus hoef ik geen andere te kopen mocht het zover zijn. Gut zeg ik heb het lekker rustig vandaag. Denk dat ik straks ook nog maar even in het huishouden duik, is dat ook weer gebeurt. Heb net ook nog even een nieuw boek gekocht. Titel: Was alles maar konijnen. Grappig he.
Vk is net even wezen kijken naar wond, omdat ie nog etterde vandaag. Goed schoonhouden, verder nix. Moet er blijkbaar uit, is bij hechting in de hoek. Nou, biotex is in huis dus zal lekker blijven deppen hihi. Gore bagger kwam er weer uit vanmorgen zeg. ale:
Ik heb op K&S even een vragenlijstje van Steenbokje beantwoord, voor degene die dat ook nog moeten doen.....
Gek idee eigenlijk Wic dat je dat met biotex kan doen, zou eerder alleen aan soda denken aangezien biotex dan weer een wasmiddel is hihihi.
Vond biotex wel altijd ruiken hoor, moest ik ook mijn vingers in baden toen de helft van mijn vingertopjes los waren en mijn nagelriemen waren ontstoken.
@monique oke nou ja meissie dan kan ik begrijpen dat je er niets van snapt. als je nog niet ongie bent geworden doe je gewoon morgen nog een test. @mieke gooi een ijssie deze kant op hihihiihihih klinkt heerlijk. en die katten oh wat is dat toch zielig. heb ik ook meegemaakt. @tipp mmmmmmmmmmmmmmmmmmm brownies. oh oh oh ik lijk wel een ton ik sta nog een keer op ontploffen. ihihihihihih gr kim
Ok, de foto's staan op K&S. Ik ga nu ff naar de bieb. Ze ligt in de kinderwagen.., als ze nu doorslaapt wanneer ik haar jasje aantrek, zal ze voor het eerst in de kinderwagen naar buiten gaan. (Neem haar meestal in de doek mee.. daar slaapt ze altijd heerlijk in... ben als de dood dat ze een keel op zet wanneer we buiten staan... )
Kim en Ikdus, interesse in onze K&S? Heb de ijsbekers nog niet hoor, werd alleen maar even per mail op de hoogte gesteld dat ik de brievenbus in de gaten moet houden.
O wat heeft joey gehuild met zijn prikjes, deed gewoon pijn in mijn hart. Arniflor op de beentjes gedaan maar had nog last en was huilerig dus zetpilletje gegeven en nu ligt hij lekker te spelen in de box. is weer helemaal de oude. Net getempt en 37.2 netjes dus. Ben zo trots op hem! Heb wel zijn spuitje gehad en het ampulletje waar de vloeistof inzat
Zien andere mensen dan dat ik lid ben van jullie? Want wil niet dat iemand anders het weet.. Aaah Rox, gelukkig gaat het weer goed met je stoere ventje.