Ikdus, niemand ziet het op je Hyve, niemand kan lezen of zien wat er geplaatst is en hij is onvindbaar voor google
Hoi Roxyrox! Hoe is je sieraad? ketting toch? was even benieuwd of je hem al hebt gehad! Groetjes Dag
Hey Dag! Ja ik had hem de volgende dag al binnen en sindsdien elke dag om! Hij is geweldig nu de armband nog, maar binnenkort komt hij uit in leer dus daar wacht ik nog even op! mieke, lijstje heb ik ingevuld
Leuk hoor! Ik krijg vandaag weer bedeltjes binnen van de 'pandora' armband! spannend! Oh ja jij zou de armband voor je verjaardag vragen toch! Hoop voor je dat de leren armbanden dan uit zijn
nee dat word pasm et moederdag dat ze uitkomen. Maarrrr ik mag dit weekend een fiets uitzoeken van mijn mannen! Trouwens, volgende week woensdag krijg ik theorieles voor mijn rijbewijs!
He Rox een mooie mama fiets voor je verjaardag! En dan ook nog rijlessen, way to go girl. Helemaal goed.
Hey das leuk zeg! Ik ga vanavond kijken voor een nw fiets! ik ga voor de batavus weekend! schijnt dat je ook nog een midweek weg erbij krijgt van Center P.! Oh maar moederdag is alweer zo! en je hebt dus nog veel leuke dingen in vooruitzicht! Leuk hoor!
okee, ik ga er nu even vandoor ben er zo weer.. Dan bekijk ik de hyves even en zet het in favorieten.