Een vrouw met kort bruin/rood haar. En een iets stevige bouw hahah geen idee hoe dat komt. Vast door je naam ! Als het goed is ben ik er morgen weer goodbye xx
Vorige keer toch ongesteld geworden na 2 weken overtijd! Vandaag m'n eisprong, dus heb weer stille hoop... nu maar weer afwachten!
pwja Daisy, ik zou mooi niet gaan naar je oude werk. Laat ze eerst maar eens bellen om te vragen hoe het gaat!
ik zal zo efven kijken steenbokje. We hebben net een caravan gekocht. Ben helemaal blij, ik zag het echt niet zitten om van de zomer een tent in en uit te kruipen
gewoon een schattige camping in de ardennen. Het is een leuk oud dingetje (een wilk sport uit 1980), maar in perfecte staat. We hebben hem voor 450 euro van de ouders van mijn beste vriendin gekocht
Leuk Tipp, en dat is geen geld natuurlijk! Hier weinig verandering in temp. En voel ook nog niet veel. Maar ja dat verschilt ook zo per keer. Wanneer ik weet dat er niks kan zijn dan voel ik ook echt helemaal niets en anders van alles.
knuffel mieke! En rox: gefeliciteerd met joey's 2e maand-dag Meiden ik ga lekker met mijn moeder de stad in, daarna naar mijn oma en dan naar een verjaardag, dus ik ben er op zijn vroegst morgen weer! Knuffels!
Dankjewel tipp, veel plezier! Ik ga naar de zwarte markt in vleuten, boodschapjes doen en dan naar zeist. Mijn broertje moet afzwemmen (8 jaar) dus of tot vanavond en anders tot morgen!
heeey meiden! gister naar de internist geweest, voor het "groene licht". Hij was heel erg positief over mijn glucose waardes! Van hem zou ik betreft mijn suikers groen licht krijgen.. MAAR.. nu schijnt de nachtinsuline die ik spuitte, schadelijk kan zijn voor de placenta dus ik heb nu andere insuline gekregen voor de nacht, dus mijn lichaam moet eerst weer aan deze neiuwe insuline wennen, en daarmee proberen ook goed ingesteld te zijn, en dan krijgen we GROEN LICHT! gaat ongeveer een maandje duren. Ik heb de arts verteld dat ik wel was gestopt met de pil, en dat er een kans is dat ik miss in verwachting zou kunnen zijn nu ( merken we volgende week) Als dat zo is, komt het ook wel goed zei de arts, maar zo niet, eerst even een maandje veilig klussen! Maar ben iedergeval blij dat mijn suikers perfect zijn! En dat nu zo proberen te houden! Hoe is het met jullie dames?! Weer lekker weekend he? 8) liefs dana
Dana, dat is goed nieuws, daar kun je blij mee zijn! Ben je iig tegen die tijd of goed ontpilt of misschien zelf zwanger Hier even lekker van het zonnetje genoten en buiten gezeten. Liefje even geholpen met het 'bijna' afmaken van de schutting. Heb ook nog even lamlendig op de bank gelegen, ben zo moe en beetje misselijk, niet zoveel eetlust en bij het opstaan wat duizelig, maar dat kan komen omdat ik nog niet zoveel gegeten heb.
Hoi mieke! Misselijk en duizelig? hihi! 8) wat betekend CD23 _ 7 PO eigenlijk? (onder de banner) en het was idd heerlijk weer vandaag he?
Haha... dat heb ik nu ook... Raar gevoel in m'n buik, duizelig, moe..... omdat ik weet dat het iets kan zijn! Afwachten maar!
Dana CD staat voor Cyclus Dag/Day en DPO staat voor dagen na ovulatie/Days Past Ovulation. Daantje, ik geloof dat we daar allemaal wel last van hebbe zo de dagen naar NOD toe.