meiden help! gaan vanacond naar het concwert van Anouk maar kom er net achter dat ik de tickets nog niet ehb uitgeprint en we hebben geen printer! hoe bedoel je dom!
Zwangere mama's, Volgende week is er weer Bambino bij het kruidvat. spuugdoeken, hydro luiers, pyamaatjes noem maar op voor leuke prijsjes! Zag ergens ook een website voor alcoholvrije wijn. morgen even opzoeken voor jullie! En.... Matthew heeft zijn zwemdiploma! Mieke, klinkt hoopvol meid!
oke rox thanks. leuke dingetjes hebben hun altijd. ik ben ook nog op zoek naar een boxkleed. en aan het kijken naar een tripp trapp stoel. ik heb een goedkope site gevonden en zit nu te twijfelen of ik hem nu al zal aanschaffen. misschien is hij tegen de tijd dat wij hem nodig hebben niet meer zo goedkoop. gr kim
Wij hebben de houten bambino stoel,(ook kruidvat) die is nu 8 jaar oud. Matthew heeft er zelfs nog in gezeten! en dat voor die 4 tientjes!
fox gefeli knap hoor! Ik heb dus totaal geen trek in avondeten. Mannetje staat nu wat voor zichzelf te maken maar kan het niet echt verdragen, is misschien wat overdreven maar hoef niks!
Mieke, ik denk dat jou paragnost gelijk gaat krijgen! Dit en de temp..... jaja dat word een leuk laat kadootje voor mij!
Wibra heeft nu ook goedkope boxkleden. En ook potjes, wc-bril verkleiners... etc. Dus ik ga volgende week naar de Wibra en de Kruidvat... .
ja ik zag het dus ik ga ook naar die twee! ik vind het zo heerlijk om lekker te kunnen kopen nu! hihihhihihihihi fantastisch shoppen voor de kleine. gr kim
JAAAAAAAA meiden het was gelukt hoor. via tickertservices zouden zij het Gelderdome bellen. en mij terug bellen maar dat laatste gebeurde maar niet. wij zijn toch gegaan en het is gelukt! HET WAS SUPER!
Ha meiden goedemorgen! Bleh wat een dagje gister zeg, hoop dat het vandaag wat beter gaat. Zo voelt het wel al., maar nog even afwachten. Hoop dat je gelijk hebt Rox, maar pin me er zelf maar niet te veel aan vast. Heb net wel 2 croissants op, want had na gister nu toch wel trek gekregen. Voordeel is wel weer dat er vanmorgen 1 kg minder aan gewicht aan me zit Temp weer gestegen! Steenbokje, wat goed dat het toch nog gelukt is, niet meer laten gebeuren hoor! hahaha. Maar ook top dat het te gek was, vind de nieuwe CD ook erg goed. Heb net die van Duffy gedownload, die lijkt me ook erg leuk. Hihihi in het Top1Toys foldertje staan allemaal leuk babyspul van Woezel & Pip en dat vind ik zo leuk. Ik geloof dat ik nu dus (stiekem) mijn eerste babyspul ga kopen. - muziek mobiel - speeldoekje - buggyboekje - muziekdoosje En er zit ook nog een bonnetje bij voor 15% korting op 1 artikel. Ik geloof dat ik nu echt ga zwichten hoor. Ben alleen zo bang dat ik doordat ik nu misschien iets ga kopen afgestraft zal worden met het feit dat het dan niet raak is. Net zoals ik wel eens eerder had omdat ik te vroeg testte en dan dezelfde dag een uurtje later ongi werd.
Woezel en Pip rulen! Enne... probeer het anders te zien : Door iets te kopen van babyspul geef je juist een zetje van : kom maar. Bijgeloof is zoiets raars ...
Hahaha Wic, en miep hier is eigenlijk helemaal niet bijgelofig, beetje onbewust dus. O jij ook al een W&P fan, leuk he! Ik ga het zeker kopen hoor! stop ik het gewoon nog lekker even diep weg in de kast. Mannetje ziet me namelijk al aan komen, nee dat moet hij nog maar even niet weten Welk hondje is eigenlijk Woezel en welke Pip?