Hallo Dames, Ik weet dat dit wel eerder voorbij is gekomen, maar ik heb echt last van heel veel vocht uit m'n tepels... Ik of m'n vriend hoeven er maar aan te komen en het spuit er gewoon uit! Echt heel veel, nu heb ik dit wel eerder gehad, maar nooit zoveel en zolang achter elkaar. Ik heb het nu al 2 weken. Misschien dat ik er eerder niet oplette en dat het heel gewoon is. Nu doen m'n borsten ook heel zeer. Maar of dat nou komt omdat we er vaak aanzitten of dat het komt omdat er iets "verkeerd"is. Is dit normaal? Hebben jullie dit ook? Alvast bedankt!
Ja idd, dat dacht ik ook al om te doen, maar ik denk ik stel de vraag toch nog even hier! Kom ik bij de dokter, wilt ie het zien, spuit ik zo in z'n oog! Googlen wordt je ook niet vrolijker van, kan wijzen op ontstekingen enzo! Grrrrr...
Ja, ik heb behoorlijk gevoelige borsten en vooral tepels... Grrrrr... Ik kijk het nog even aan en anders maar naar de huisarts!
erg vervelend...succes ermee,,en idd als je onzeler bent ..lekken naar de ha gaan hoor groetjes slaapt is het nog erger
Dank je! Ja ik ga het even aankijken, er niet aan proberen te zitten en dan ga ik als het niet weg is wel even naar de huisarts!
klinkt als toeschieten van melk...weet je heel zeker dat je niet zwanger bent? Ik heb nog steeds wel eens wat vocht uit m'n borsten hoewel het al ruim drie en een half jaar geleden is dat ik voor het laatst borstvoeding heb gegeven. Als het heel pijnlijk is, kun je misschien wel wat vocht eruit laten lopen. Maar doe dat niet te vaak, want dan wordt er steeds weer nieuw vocht aangemaakt natuurlijk. Ik kreeg als tip om borstontsteking te voorkomen de 'harde plekken' te masseren met ronddraaiende bewegingen. Als je echt rode opgezwollen plekken krijgt, zou ik maar even naar de dokter gaan als ik jouw was! Koude washandjes willen trouwens ook wel helpen tegen de pijn, maar ga niet op de tocht zitten met je borsten wat dat is weer niet goed. Sterkte ermee! Liefs Tezzz
Hai Tezzz, Ja het lijkt er wel op dat het melk is, het ruikt ook een beetje naar warme melk... Dus jij hebt het ook wel eens? Ik heb het wel eens eerder gezien bij mezelf, maar nu is het heel veel en continu en m'n vriend die kan er bijwijs van spreken gewoon van drinken! hahahahaha, nee maar zo hebben we het ontdekt dat er extreem veel vocht uit kwam! Nou ja, en nu zit hij mij elke keer te "melken" maar goed wat jij al zegt dan maak ik natuurlijk steeds meer aan! En misschien dat het door hem nu pijn doet. Ik ga het even een paar dagen aan kijken, blijft het zo zeer doen en blijft het er uit komen dan ga ik naar de dokter! moet ik wel m'n vriend bij mij uit de buurt slaan, want die vindt het moeilijk om ervan af te blijven! hahaha!
@Lola: als ie er dan zo nodig aan moet komen, vraag hem dan tenminste wel z'n handen eerst goed te wassen! Daar kan de boel ook van gaan ontsteken he!
Zal ik doen: Afblijven, dat moet van Tezzz, anders was je maar eerst eens even die handjes van je! Nou dat moet lukken dan, als het van Tezzz moet...
Er zijn meer vrouwen die hier last van hebben. Waaronder ik. Het kan zoveel zijn. Je prolactinegehalte, je schildklier, een ontsteking en nog veel meer. Maak je maar geen zorgen erom. Wel moet je er zoveel mogelijk van af blijven anders stimuleer je het alleen maar. Even over degene die vroeg of je niet toevallig zwanger bent. Je krijgt hier pas laat in de zwangerschap last van. Tegen de bevalling aan. (dat is mij verteld door de ha)
Jessica: dank je wel! Toch ga ik wel even naar de ha van de week, want wil wel weten wat het is, zodat er iets aan gedaan kan worden... Heb ook het gevoel alsof m'n borsten op springen staan!