Hallo mensen, Normaal zit ik trouw aan de pil maar Door een kinderwens ben ik gestopt met de pil 18 Juli ben ik gestopt met de pil en ook ongesteld geweest. Nu heb ik het berekend en zou ik gisteren eigenlijk ongesteld moeten worden maar nog niet geworden. Rond mijn ovulatie datum heb ik ook vage buikpijn gehad en nu sinds paar dagen wel hele gevoelige borsten. Als het vandaag nog niet komt ga ik morgen een test doen wat denken jullie mensen ?
moeilijk om er wat over te zeggen.. je kan zwanger zijn.. kan ook ontpillen zijn. Je weet natuurlijk ook niet hoe lang je cyclus is als je net gestopt bent met de pil. Dus ik zou er morgen of overmorgen een testje aan wagen dan weet je het zeker. Succes!
Heb ook rond de vermoedelijke tijd van eisprong wel slijmerige afscheiding gehad duimen maar morgen bij testen
Je bent net gestopt met de pil. je bent nog niet ongesteld geweest maar je hebt je onttrekkinsbloeding gehad na het stoppen. Wanneer je eisprong is en wanneer je ongi hoort te worden is dus eingelijk nog onduidelijk. als je van normaal uitgaat dag 14 eisprong dag 28 ongi dan kan het kloppen.. Maar na het stoppen met de pil kan je cyclus heel anders zijn je kan dus bijvoorbeeld eisprong op dag 25 hebben en op dag 39 pas ongi worden o.i.d. Dat is helaas het nadeel dat je nooit weet wat je lichaam doet na het stoppen met de pil, je kna door het stoppen met de pil ook ineens vanalles voelen waardoor je denkt zwanger te zijn. ik zou dan idd morgen een test doen, maar als die negatief is kan het zijn of dat je niet zwanger bent, of dat je te vroeg hebt getest en pas veel later ongi hoort te worden! ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is!
Je bent niet ongesteld geweest; je hebt je laatste onttrekkingsbloeding van de pil gehad. dat is GEEN echte menstruatie wanty er zit geen eicel bij. Je moet nu afwachten tot je cyclus weer opstart en je weet nooit wanneer dat is. Die begint na het stoppen met de pil meestal niet meteen namelijk.
Ik heb wel eens verhalen gehoord van bekende mensen die gestopt zijn met de pil en direct zwanger waren maarja weetje het is gewoon hopen want op zich uiteindelijk als je geen hormonen meer via de pil slikt komt die eisprong wel want de pil houdt het tegen hihihihi ik hoop gewoon heel erg maar even afwachten dan
Eh ja. Maar die verhalen staan juist op internet! Mensen die niet snel zwanger zijn na pilstop, gaan dat natuurlijk niet rondbazuinen. Voor ontpillen, dat je natuurlijke cyclus weer op gang komt, staat een jaar. Verreweg de meeste vrouwen hebben helaas na pilstop niet direct weer een keurige cyclus van 28 dagen. De eerste cyclus duurt meestal langer. En aangezien jij nog niet weet hoe lang je natuurlijke cyclus zal zijn, ben je ook nog niet overtijd. Gewoon af en toe testen. Hoop dat je gauw zwanger bent!
Vage buikpijn, wijst niet op een ovulatie.. Het kan best zijn dat je eerste ongi best een tijd op zich laat wachten. Tuurlijk er zijn mensen die de eerste ronde zwanger worden, maar bij de meeste is dit niet het geval.. Was je slijmerige afscheiding, wit om meer doorzichtig eiwit waar je draden van kan trekken?
Het kan wel hoor.Bij mij bijna 9 jaar geleden na 10 jaar pilgebruik,gestopt met de pil,onttrekkingsbloeding gehad,en precies 28 dagen later een knalpositieve test!
En na die zwangerschap was het trouwens wel een zooitje ongeregeld.En nog...Ik heb die zwangerschap tot 32 weken gelopen,en toen is ons meisje met een spoedsectio gehaald,en helaas na een week overleden.Daarna is het altijd een ongeregelde boel gebleven.
XmoonlightX het was echt alsof je eiwit van een normale ei had zeg maar doorzichtig en je kon er soort van aan trekken
Ja dat is wel vruchtbaar slijm! Spannend!! Maar het betekend niet dat je ei dan ook daadwerkelijk springt Ik heb wel vijf dagen voor mn ei last van slijm dus het is mogelijk dat je ei later is gesprongen dat dat je nu van uit gaat.. Even een paar dagen afwachten denk ik
Zelf zit ik er over na te denken om morgen te testen maar vindt het heel erg spannend en durf het haast niet bang voor geen leuk nieuws
Tja maar met een beetje pech komen er nog veel maanden aan die geen leuk nieuws brengen..snap dat je gauw zwanger wilt worden, maar probeer een beetje realistisch te blijven
Nog niet getest ik wacht het nog even paar dagen af en tot nu toe nog geen enkele menstruatie te zien.
Spannend! Ook mijn eerste ronde en nog geen echte menstruatie gehad na het stoppen met de nuvaring! Kan alle kanten op maar ik ben er best relaxed onder eigenlijk.. we zien wel! Hoop dat je snel en positieve test hebt!!