hallo ik ben ook sinds 18 oktober gestopt met de pil ben 2.5 dag ongi geweest (bruin en niet veel) heb wel flink geklust haha en nu vanmorgen weer bruin verlies echt niet veel! heb ook pijn in mijn onderbuik maar verder niks kent iemand dit?
Hoi Shania, Kan echt van alles zijn (misschien je eisprong?), je lichaam gaat vaak heel raar doen na het stoppen met de pil. Krampjes, zere borsten, stemmingswisselingen, onregelmatige cyclus... ik hoop voor je dat je snel "ontpilt" bent en dat het snel raak is! groetjes, Miepie
Neem hier eens een kijkje: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Zitten meer meiden in jouw situatie... en daar kun je lekker je vragen kwijt. We houden ook een lijst bij. (Ja, tis er zo gezellig dat ik daar zelfs zwanger nog rond hang ).
maar dit zou geen zwanger schap kunnen betekenen? ik heb al een dochter maar die is dwars door de pil heen gegaan en ben er pas achter gekomen toen ik 8 weken was dus dit is allemaal nieuw
Ja, dat kan wel, maar zou erg vroeg zijn, maar niets is zeker. Daarom zeg ik: afwachten. Dat bruinverlies kan namelijk ook het begin van een ongie zijn. Ik zou zeggen: wacht af tot ten minste 17 november. Ben je dan nog niet ongie, waag een testje.