ik ben nu inmiddels 9 dagen overtijd geen ongi te bekennen. gisteren weer een test gedaan en die was helaas weer neg. is er nog hoop? heb nooit geen afwijkende cyclussen gehad max 30 dagen. maar meestal 28. bij mijn andere 2 zoontjes ook nooit geen bijzonderheden gehad. alleen bij mijn jongste bleek ik na wat ik dacht een ongi zwanger te zijn. op nod teste ik daar neg en dag later werdt ik ongi wat later dus bleek dat ik wel zwanger was. iemand ervaring hiermee? hoop toch snel duidelijkheid te hebben. van de ha moets ik afgelopen maandag nog 2 weken geduldt hebben.
Je eisprong zit ongeveer 9 tot 14 dagen voordat je ms komt. Als je nu 9 dagen overtijd bent en niet zwanger bent betekend dat iig dat je eisrpong een dikke week later is gekomen als die al gesprongen is. Kan zijn dat je nog geen eisprong hebt gehad. Heb je al draadslijmverlies gezien? Dikke opgezette schaamlippen en bmmond enz? Heb je nu creme wittig vlokkerig papperig verlies? Last van je borsten gehad? Misselijk geweest een dag. Zzoals je ziet heb ik meer info nodig om antwoord te geven. Weet iig dat je hopelijk niet gestopt bent met klussen na het moment dat je dacht dat je eisprong was want je ei is dus niet geweest toen.
heb op het moment van de "ei sprong" wat slijmverlies gehad met een klein drupje bloed verlies. rond mijn nod een enkel drukpje bloedverlies. hoofdzakelijk oud bloed en geen vers. een week na mijn nod veel afscheiding slijmering en yoghurtachtig (lekker praatje) op een donderdag na mijn nod was dit. vrijdag ook 1x en zaterdag ook weer 3x. verder wel kwaaltjes gehad. ik heb toch bepaalde verhjalen gelezen die laat pos testen na nod. ik ga ervan uit dat het nu niet zo is en dat mijn lichaam gewoon van slag is om wat voor reden dan ook. hoop alleen niet dat het een hele cyclus over slaat.
jaaa hoor er is nog hoop!!ik had bij mij eerste zwangerschap(een tweeling) negatieve testen totdat ik tien weken zwanger was
Kan je me vertellen welke dag je die last van de borsten kreeg en wanneer die misselijkheid was? Denk dat je de eerste dag van die kwaaltjes je eisprong gehad kan hebben. Denk dat je nu nog niet ana je nod zit en een kleine week na de eisprong
@samantha nou persoonlijk denk ik dat niet hoor. de kwaaltjes zijn begin rond 1-2 feb begonnen. op 30-31 jan had ik wat slijm verlies. met dat druppie bloed erbij. ik heb nog nooit een afwijkende cyclus gehad. maar wie weet is het zo. iig als het zo is dan is het niet raak want vorige week niet veel geklust ivm griep bij ml en ik niet lekker in me vel zat. de gevoelige borsten zijn een dag of 4 geleden begonnen. dus volgens jou zit ik nu dan 1 week voor nod? @mol 10 weken jeetje. teste je voor die tijd ook steeds neg dan? wist je het wel eerder of ook niet via een bloedtest ofzo?