onregelmatige menstruatie (die steeds langer wordt)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yasminaa, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Zijn er hier meiden ook die onregelmatige menstruatie hebben?
    De mijne begon kort en wordt steeds langer en langer!
    28, 37, 47, 52, 65
    :$
    Ik maak me zorgen want ik heb het nooit zo lang gehad en zo verschillend!
    Ik heb morgen afspraak bij de dokter moet ik ervan zeggen of niet? Alleen ik weet niet wat hij zal moeten helpen?! Ik wou alleen dat er iets was dat mijn cycle korter maakt:( Ik ben wel tijd bezig met zwanger worden en begin nu echt ongeduldig te worden! bijna een jaar gestopt met de pil.
    Na stoppen met pil was ik niet zo serieus bezig maar in augustus begon ik pas!

Ik zou graag jullie verhaal willen weten en wat jullie doen om zwanger te raken

2. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het zeker aankaarten bij de dokter!

( Ik ken een middeltje dat wat bij mij hielp om mijn cyclus in te korten, maar ik weet niet of dat toevallig is of of dat voor meerdere mensen zo is ;) Ik had ook altijd lange onregelmatige cyclussen ( 35 - 40 - 42 ... dagen ) en toen had ik ergens gelezen dat door munt te eten het folikelstimulerend hormoon in je lichaam stijgt en een mannelijk hormoon doet afnemen. Ik ben op de eerste dag van mijn menstruatie begonnen met het drinken van 3 kopjes muntthee per dag en ik had de eerste maand onmiddellijk een cyclus van 29 dagen. Of het nu wetenschappelijk is of niet, :D het hielp bij mij! )

Maar vraag toch maar eens raad en professionelen :cool:

Deel Deze Pagina