Ik ben ongesteld geworden (tenminste dat denk ik) en omdat het nu al bijna over is dacht ik toch voor zekerheid te testen, dus toch van clearblue digital een test gepakt; en zwanger. Ben geschrokken ervan want dat kan toch normaal niet? Gezien ik eerst paar dage bruin had en nu al 2 dage rood bloed met wat roodslijm (sorry) en af en toe wat zwarts erin? Ik snap het niet!???
Maar dat kan toch niet? ik heb nota bene nog inlegkruisjes nodig en ik bloed een beetje met zwart erin? en bruinig? kan dit? en tis me stopweek van de pil, dat zou betekene door de pil heen? En clearblue digital kan zeker geen foute make? en zeker niet als het net gedaan is en het toch zwanger aangeeft?
In je stopweek?? Ben je ergens de pil vergeten, ziek geweest, diaree of ab?? Hoeveel dagen zit je nu in je stopweek??
ben nu al vanaf vorige week vrijdag in me stopweek, werd eerst niet ongesteld en toen ineens bruin paar dage en dan ongesteld paar dage nu al, wel krampe al is het niet zo erg als normaal heb sinds vrijdag de pil vergete wel vrijdagochtend seks gehad, en toen dacht ik meteen maar stopweek, gezien ik er te laat achter kwam.
Ik denk echt dat je zwanger bent hoor!! Als je nu een week in je stopweek zit betekent dat dat je nu rond je nod zit (in ern pilloze cyclus). Je bent trouwens niet zwanger van vorige week vrijdag, dat is onmogelijk. Ik denk dat je zo'n 2-2,5 week geleden zwanger bent geraakt
Hoi, Vanf vrijdag de pil vergeten dus maar een stopweek ingelast?? Ik denk dat het een ontrekkingsbloeding vd pil is. Als je twijfelt test dan over een dag of wat nog eens. Ik denk ook dat je zwanger bent, test geeft het aan toch.. Neem anders contact op met een verloskundige en leg je verhaal uit... Succes.
Ligt er ook een beetje aan in welke week je je pil bent vergeten en je bent gestopt. Maar ik heb nog geen valse cb digitals voorbij zien komen, dus ik denk dat je zwanger bent. Ohw en volgensmij staat er iets van in de bijsluiter dat als je binnen 4 uur na inname diarree hebt, hij niet betrouwbaar is.
En ongesteld en zwanger? dat kan ook zeker? En heb nog nooit gehoord dat iemand door de pil heen microgynon 50 is zwanger geraakt... Dit is me eerste zwangerschap dan.. Morge nog maar eens teste en dan maandag huisarts want dan zit ik met een groot probleem...
Ja ongi en zwanger kan zeker wel. Maar jij hebt geen ongi gehad want jij hebt een onttrekkingsbloeding wat je altijd hebt in een stopweek. Alleen hij is bij jou lichter omdat je zwanger bent. En zwanger door de pil heen kan echt wel, zeker als je ook vaak diaree hebt. Als je dan niet zwanger wil worden moet je condooms gebruiken. Maar waarom heb je een probleem dan?? Want in een andere post zeg je dat grt niet gepland is maar het je wel leuk lijkt zo'n kleintje. en je zegt dat het je niet zoveel zou uitmaken als je wel zwanger zou zijn.
Nou me vriend heeft me gedumpt gistere avond... En dan vraag ik me af hoe nu, abortus wil ik niet zowizo niet.
Ow shit! Is dit de reden daarvan? Of is het een andere en is er een mogelijkheid tot wat dan ook als je hem vertelt dat je zwanger bent?
Het is een andere reden dat het uit is, en ja hij wil geen contact meer met me... maar vind dit toch belangrijk voor hem om te wete. Vind ik dan.
Ik denk dat ik niet zwanger ben, want ik heb fotos gezien van andere teste die positief ware en die hadden 2 streepjes, ik heb maar 1 streepje erop staan bij de clearblue digital, dus snap niet dat ie positief test!?
Mag nooit naar de streepjes kijken bij cd dig.. mijn ovutesten hebben ook maar 1 goeie streep en 1 bijna niet te zien.. en soms als ie niet posi is twee gelijke strepen dus ja..