Net gestopt met pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by ClaudiaZ, Mar 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. migske

migske Niet meer actief

Dan zou het idd wel eens goed mogelijk zijn! hihi dat wordt klussen klussen klussen meid hihi:p ja het is inderdaad zo raar bij elk gevoel denk je nu na....

2. brunette02

brunette02 Actief lid

Oct 11, 2012
    326
    0
    16
    Belgiƫ
    Hoi Hoi

Welkom hier!

vraag 1: Ik ben in oktober gestopt met de pil en had meteen een regelmatige cyclus, behalve in de derde ronde toen ben ik een week overtijd gegaan. 3 testen gedaan, maar jammer genoeg negatief.

vraag 2: Ik heb redelijk wat last gehad van het ontpillen. we zijn nu bijna een half jaar verder en ik heb nog altijd last van puistjes op mijn gezicht, rug en borst. Verder had ik de eerste maand enorme steken in mijn borsten, pijnlijke tepels, moe, misselijk en last van steekjes in mijn onderbuik.

vraag 3: Mijn eisprong voel ik bijna elke maand door de steekjes in mijn onderbuik of door het draderig slijmverlies.

vraag 4: Ik ben nog niet zwanger, maar heb al enkele weken het gevoel dat deze maand mijn maand wordt. Ben op een ochtend wakker geworden rond mijn eisprong met het idee van nu moet ik klussen, echt raar. Op dit moment ben ik erg moe en zijn mijn borsten goed opgezwollen. Binnen drie dagen weet ik meer, want dan is mijn NOD. Hopelijk wordt deze maand ook werkelijk mijn maand. Het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurd.

3. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

Mar 5, 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Zal m'n vriend vanavond goed aan de slag zetten hahaha en morgen rustdag en dan zondag weer verder klussen! Weet dat het bijna niet kan om direct zwanger te raken, maar we kunnen het allicht proberen he! hihi

Ik denk trouwens ook dat ik soms bepaalde dingen inbeeld wat ik voel in m'n lijf. Heb weleens gedacht dat ik zwanger was toen we nog gewoon aan de pil waren, was puur omdat ik een aantal klachten had en toen ik er over na ging denken werden die klachten veel groter en veel meer.... was natuurlijk niet zwanger, maar je kan jezelf en je lichaam een hoop wijs maken hihi.

4. migske

migske Niet meer actief

Hey meid! Fijn geklust? hihi
    Ik beeld me volgens mij ook heel veel dingen in hoor, zie nu ineens dat mijn onderbuik wat opgezet is..en dan ga je weer denken he..
    Gisteren avond ongi pijn gehad maar niks te zien, jammer genoeg te vervelend om te gaan klussen, nu vandaag dan mijn onderbuik en pijnlijke borsten maar verder eigenlijk niks pfff echt zo erg! En dan bedenken dat hier meiden zijn die al zo lang wachten en proberen en wij maar klagen nu al! maar ja hopelijk voor iedereen goed nieuws!

5. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

Mar 5, 2013
    276
    0
    0
    Flevoland

En ben je inmiddels al ongesteld?
    Wij hebben vrijdag gelijk geklust en sindsdien heb ik wat krampen rond m'n blaas en onderaan m'n baarmoeder, geen idee of dat iets betekent maar is wel iets wat ik voorheen niet had, dus we wachten t af ;)

Vanavond zeker nog aan de klus, in deze periode doen we het helemaal om de dag ;)

6. migske

migske Niet meer actief

Nee nog niet ongi, maar zit nu ook geteld van mijn 1e ongi dag op 18 dagen cyclus dus zit er wel aan te komen maar zou wel vroeg zijn...hopelijk van niet haha. Zooo lekker aan de klus:p ik gisteren nog hihi en vamorgen eigenlijk teveel maar ja soms kun je de hormonen niet sturen he hahahaha:) normaal hier ook om de dag maar in het weekend...:p ooohh krampen ik ben benieuwd meid! Zou toch wat zijn he als het in 1x gelukt is! wauw ga voor je duimen!! wanneer kun je gaan testen?
    liefs

7. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

Mar 5, 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Ja zaterdagochtend hebben we ook nog geklust voor de fun wetende dat zaad minstens 24 uur nodig heeft om weer optimaal te zijn, maar we klussen ook gewoon graag omdat t gewoon leuk is ;)

Het is nu meer omdat je ergens mee bezig bent dat t toch ook anders is.

M'n vriend de lieve schat zei gisterochtend nog als ik zo graag wilde weten of t al gelijk raak was of ik dan niet even een test moest doen, zat m stiekem beetje uit te lachen en heb m maar ff uitgelegd dat je niet direct kan zien of je zwanger bent, dat duurt nog wel even. Ik kan 22 maart een test doen maar ik wacht t af tot ik echt overtijd ben volgens al m'n kalenders hihi

8. migske

migske Niet meer actief

hahahahaha die mannen ook:p die van mij ook die snapt er af en toe geen snars van allemaal, maar goed dat ik het forum heb hier;)
    Ja ik vind ook ookal ben je bezig met je wondertje, het klussen wel leuk moet blijven hoor en tja ik ben ook niet van steen hahahaha. Doordeweeks klussen we netjes om de dag in het weekend is het gewoon 'klusfeest':) hihi. Ik ben benieuwd ik zit nu op dag 18 weet niet of ik al mijn ei heb gehad of niet...die rare hormonen en ontpillen ook..

Share This Page