Hey allemaal Heb twee wkn geleden mirena spiraal laten zetten maar wil van dat ding weer af! Dacht dat spiraal de beste oplossing was maar heb zoveel klachten sindsdien! Ten eerste veel bloedverlies maar dat is normaal als ik de bijsluiter lees, daarnaast ben ik erg humeurig en voel ik me zeer ongelukkig, veel huilen. Hier heb ik normaal geen last van! Daarnaast extreem moe, en nu 39 graden koorts. Het voelt alsof mijn lichaam dat ding afstoot. Ben er totaal niet happy mee! Heb daarnaast ook twee kids door de week alleen omdat man in Amerika zit veel voor zijn werk, dit kan ik er dus zeker niet bij gebruiken! Daarnaast lees ik ook dat mensen met migraine (me..) beter geen spiraal kunnen gebruiken. Ook las ik dat het erop lijkt dat het geen kwaad kan voor borstvoeding.. Erop lijkt??!! Zucht! Als ik dit eerder had geweten! Ook de ah vond dit de betere oplossing voor anti conceptie. Heb besloten dat ik geen half jaar af wil wachten zoals ze zeggen maar wil dat ding er zsm uit! Alleen is het zadag.. Zouden jullie de hap hiervoor bellen? Wil dat ding er liever gister uit dan vandaag, voel aan alles dat dat ding niet goed is voor me
Vervelend dat je er zoveel last van hebt. Maar nee, ik vind het absoluut geen zaak van de hap. Gewoon maandag bellen en hem dan eruit laten halen.
Waarom heb je je niet van te voren ingelezen dan over evt bijwerkingen (migraine) en over de Mirena icm borstvoeding? Vervelend dat je zoveel klachten hebt, zou het persoonlijk nog even aankijken of de klachten niet verdwijnen. Zou zeker hier niet de hap voor bellen, ik gok dat die je ook echt niet zullen helpen met zoiets in het weekend.
hoe gaat het nu met je? toevallig had ik dezelfde problemen als jij, maar de klachten zijn bij mij na een paar week verdwenen. alleen heb ik wel sinds ik de mirena heb, ben ik ongesteld een dikke 2 maand nu, en dat vindt ik wel een erg groot nadeel, ben er zo zat van! ik kijk het nog een tijdje aan, en anders laat ik hem weer verwijderen.
Heeft je ga niet gezegd dat je het minimaal een half jaar de kans moet geven? Dan heb je pas een goed beeld hoe je er op reageert. 2 weken is niks. Maar goed, als je er echt vanaf wilt, kan m laten verwijderen natuurlijk.
Wel ontzettend balen zeg! Ik kwam ook bij de gyn omdat ik constant ongesteld was met de pil.. Nu mirena spiraaltje sinds 1 a 1.5 maand maar sinds die tijd constant ongesteld.. Dus in dat opzicht heeft het helemaal nog niks geholpen. Wel balen dat jij er zo ontzettend last van hebt!
Ik heb ook de nodige startproblemen gehad, maar uiteindelijk is het meeste wel goed gekomen. een week of 6 wennen zeggen ze toch altijd?
Hoooii allemaal! 2 jaar geleden heb ik mijn mirena spiraal geplaatst maar ik wil er nu van af. ik loop nu al een paar weken/maanden rond met heel veel klachten. ik heb ontzettende buikpijn in me onderbuik en ik moet vaak plassen, ook verlies ik echt overdreven veel afscheiding! ik heb diverse onderzoeken gehad maar ze kunnen niet vinden waar mijn klachten vandaan komen! ik denk dat het van mij mirena spiraal komt maar volgens mij dokter komen mijn klachten niet van mijn spiraal. tog vertrouw ik het niet en ben ik 2 weken geleden naar de dokter weer geweets en wou ik mijn spiraal laten verwijderen. ze konden mijn touwtjes niet zien zitten en ze zagen dat mijn baarmoedermond een stukje open stond/staat dus nu ben ik door verwezen naar de gyneceloog zodat hij mij veder kan helpen en mijn spiraal eruit kan halen(hoop ik). ik kan pas 20 agustus terecht en vind dat eigenlijk nog best wel laat, ik maak mij een beetje zorgen over mijn spiraal en mijn klachten worden alsmaar erger met name me buikpijn, ook heb ik sinds de afgelopen paar dagen bloed verlies(oud bloed) . wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen en vertellen wat het is en wat ik doen moet! ook ben ik super bang dat het pijn gaat doen 'het verwijderen van mijn spiraal' groetjes Chantal
Ik ga de mijne maandag laten plaatsen altijd de pil geslikt en nu de spiraal,niet echt goed nieuws als ik het zo lees hier...
Hier een maand geleden laten plaatsen en ik ben erg tevreden geen buikpijn geen hoofdpijn en eerste ongesteldheid gehad en kon het af met een inlegkruisje plaatsen was wel iets pijnlijk.