Hè bah t schiet hier niet op Het was nu net geen twee, dus ze hield het op een goede 1 cm. Ook kon ze het hoofdje voelen, maar deze lag nog wat bewegelijk in de bekken.. Dus ook nog niet 100% goed ingedaald.
Nou ik zit nog steeds op een ruime 1 cm :x maar me tuutje? was al bijna weg helemaal kort en het was al wel een stuk weker. Er gebeurd dus wel wat.. Maar als er vanzelf geen weeën gaan komen wordt t sowieso morgen pas
Ik heb inmiddels pilletje nummer vier gehad en voel nu toch wel steeds krampen. Helaas trekken ze onwijs door naar m'n boven benen en dat doet echt pijn, echt n rot gevoel Zit nu op twee cm. Ontbijt ook nog steeds niet gehad en ben ondertussen super misselijk. Vanmorgen tijdens t douchen al gal gespuugd.. Bij de vorige bevalling kon ik ook de hele dag niks binnen houden en spuugde ik alles uit. Ben wel bang dat dat weer gaat gebeuren. Voel me gewoon effe rot nu hoor pff Maarja ik hoop dat ik de volgende ronde genoeg ontsluiting heb voor het breken van de vliezen, want wordt half gek zo
Hoop ook voor je dat het nu is even goed doorzet!En je moet wel eten anders ben je dadelijk helemaal slap en futloos voordat uberhaubt de bevalling doorzet!Succes!
Ik hoop voor je dat je inmiddels bevallen bent en kunt genieten van een heerlijk baby'tje in je armen!
Zo daar ben ik weer Uiteindelijk de dertiende s avonds bevallen. Was nog wel heftig, met een verkeerd gezette ruggenprik, weeënstorm en een baby niet niet ver genoeg wilde indalen. Moest uiteindelijk bij 10 cm ontsluiting en hevige persdrang nog wachten of hij naar beneden zou komen of dat t toch nog een keizersnede zou worden. Gelukkig uiteindelijk wel zo gekomen. Helaas wel en knipje en een scheur. Maar hij maakt echt alles goed <3