Oww oke maar doelde meer op t stukje dat je pas op dag 15 zit Maar op foto 1 denk ik iets te zien.. Maar weet t nie zeker omdat ik op foto 2 echt helemaal niets zie :S
volgens mij is die 2e foto van gister foutje en klopt ik heb dan als het goef is me ei op dag 9 gehad en zit nu 6 dagen na ei en ik wordt altijd 12 dagen na me ei ongesteld inplaats van 14 het is vroeg ik weet maar het kan wel
ik kon het niet laten om toch te testen en binnen de tijd stond er een licht maar duidelijker als die eerdere echt een stuk duidelijker vaag he
Op de eerste foto zie ik wel een streepje, op de 2de niet. Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat het streepje op de verkeerde plek staat..
is de foto wel binnen de tijd gemaakt.? ik twijfel een beetje vindt hem niet roze namelijk. hopelijk heb je snel een duidelijke test
Ik heb hier ergens wel eens gelezen dat je lh piek (dus voor je eisprong) soms ook wel eens een heeeel licht streepje kan geven op een zw test. Je kaartje vind ik nog niet overtuigend dus misschien moet je ei nog wel komen... Sorry, het is maar een idee. Ik hoop wel dat je zwanger bent! Liefs
Hier zie ik ook geen streepje... Maar je hebt wel heel erg vroeg getest. Misschien rond je nod nog een testje?
ik zie wel een streepje hoor op allebij, ben een echte tuurder... spannend over een paar daagjes weer..
Ik zie ook een vaag streepje, deze is niet spierwit. Je bent natuurlijk nog vroeg dus ff afwachten dan maar. Hoop dat het doorzet nu!!!
LH kan nooit op je zwangerschapstest komen, wel andersom. En zo te zien kan die piek hier niet meer aanwezig zijn denk ik.