Of staat er een lichte streep op deze Kruidvat test? Door extreem veel stress heb ik m'n cyclus totaal niet fatsoenlijk bijgehouden. Maar ik loop nu al een week met krampen en m'n borsten zijn een cupmaat gegroeid. Ik heb eergisteren zelfs een nieuwe BH moeten kopen Vannacht de hele nacht moeten spugen, dus vanochtend niet moeten plassen. Op aanraden van manlief heb ik net toch maar een test gedaan en toen slaakte ik een gil in de badkamer Volgens mij zou ik morgen of overmorgen...of 3 januari ongesteld moeten worden. Ik ben sterk verminderd vruchtbaar en onze zoon kwam pas na 5 jaar behandelingen en een ellendig moeilijke zwangerschap. 37 jaar oud met fertiliteitsproblemen, dus what are the odds? Als dit echt een streep is, ben ik totaal in shock. Het papiertje heb ik uit de test getrokken voor de foto, sorry voor de urinevlek
Ken deze testen niet maar volgens mij staat er zeker een streepje! Het is je onwijs gegund, wat zou dat een fantastisch begin van het nieuwe jaar zijn voor jullie
Klopt en ik ken het probleem met deze. Ze hadden verder niks in het schap liggen Moet wel zeggen dat ik ze eerder heb gebruikt en dan waren ze spierwit bij geen zwangerschap. Dit lijntje kwam gelukkig binnen de tijd.
Ik had zelf met deze testen zulke streepjes terwijl het niks was.. zeker na eruit halen Hoop voor je dat het bij jou wel zo is Zou ook even een andere doen!
Nee, want m'n camera bleef maar scherpstellen op de verpakking i.p.v. de streep Maar de streep in de verpakking was hetzelfde als op de foto, hij is niet donkerder of lichter geworden Heb me rot gezocht vanmiddag! Echt, wat is dat op het moment?! Overal uitverkocht! Heb nog wel 1 Predictor Early kunnen vinden, dus die ga ik dan maar morgen doen
Ik duim hard dat de predictor morgen positief zal zijn, maar voor deze kv test geldt dat dit idd precies op de valse streep lijkt zie ik hier vaak zie
Heel spannend! Ik hoop het voor je! En ja hier hetzelfde probleem, overal alle testen uitverkocht! Echt ongelofelijk!