Hoi dames, ik kom hier al een tijdje om me te verlekkeren aan alle streepjes, helaas zelf alleen nog maar witterdanwit getest. Gezien mijn leeftijd (36) maak ik me soms best zorgen of het wel gaat lukken. Gisteren kon ik het niet laten en getest met sensitest, erg vroeg natuurlijk (8dpo) helaas wit en weg gelegd maar zag toch na een half uur iets vaags. Vanochtend weer getest (2v5) en foto na kwartiertje gemaakt. Bijna niet te zien maar in t licht lijkt er toch iets te staan? Of verbeeld ik het me allemaal omdat ik zo graag wil haha. Zie het zelf soms ook niet meer.. Ben benieuwd of jullie iets zien! Dank vast voor het meeturen!
Ik zie het ook op je kv test. Hopelijk overmorgen donkerder! Edit: ook op je bovenste test zie ik streepje.
Ik zie het zeker wel! . Kv doet heel lang om donker te worden. Stond het streepje er wel binnen de 5 minuten? dan mag je gerust na een half uur ook nog een foto maken. Het streepje moet er echt staan binnen de 5 minuten. Ik hoop dat je overmorgen een duidelijkere test hebt ❤
Dank voor jullie reacties, ben blij dat jullie ook iets zien en het niet alleen in mijn hoofd is Weet niet of het streepje er binnen 5 min stond. Ik dacht dat tie weer wit was en toen later pas echt goed in t licht getuurd.. Hopelijk loopt t op inderdaad, is nog zo vroeg natuurlijk.
Ik zie ook iets! Ik was 37 toen eerste geboren is, nu 38 en hopelijk blijft deze zwangerschap goed gaan, dan beval ik op mijn 39 e van de tweede!
Ik zie ook heel vaag iets! Was overigens ook 36 bij de eerste en als deze goed gaat 38 bij de tweede. Wel via de mmm
Wat leuk om te lezen dat ik niet de enige 'oudere' ben. Voel me uiteraard nog 25 Maar het merendeel hier is uiteraard wel wat jaartjes jonger. Niet dat het uitmaakt, allemaal dezelfde wens hier. Dank voor het meeturen allemaal! Test in elk geval woensdag weer maar als ik mezelf een beetje ken morgen ochtend vast ook.. Zal laten weten of t oploopt. Vind het erg spannend!
Zie hem direct. Ach 36 is niet oud joh. Je bent zo oud als je je voelt. Mijn moeder was 36 en 38 bij mijn jongste zusjes.
Ik kon het niet laten.. (Moest ook erg lachen net om de poll mbt testen). Heb vandaag zoveel naar die vorige streepjes getuurd dat ik ze zelf niet meer zag, snapte zelfs niet dat jullie ze wel zagen Dus vanavond (uurtje geleden) toch nog een keer. Foto's binnen tien minuten gemaakt. Ik hoefde er niet eens voor te turen! Ik durf nog niet goed blij te zijn, hopelijk blijft t oplopen.