hey hey dames ik ben 6 weken zwanger. heb al twee echo's gehad tweede echo was nog onzeker, dus kan het nog niet echt geloven gr cynthia
Dames, gefeliciteerd met de zwangerschappen. Ik hoop dat die eerste paar onzekere weken snel voorbijgaan. Na 3x MK wil ik nu wel een keer een goede echo ! Geniet ervan, probeer ik ook te doen. Liefs, Dyaan
hallo.. ik was ook onverwachts zwanger. ben nou 6 weken en 2 dagen zwanger. kan het ook nauwelijks geloven! maar had al een echo gehad.. en daar zag ik het vruchtzakje op! maar moet nou 18 nov na de verloskundige.. het intake gesprek.. en dan hoor ik wanneer ik de volgende echo heb. en dan hopen dat het hartje goed klopt! hahaha vind echt super spannend! en iedereen die zwanger is gefeliciteerd..! groetjes
Geweldig! VAn harte gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen een test gedaan en die is ook positief..... Straks naar de huisarts.... Ik ben gewoon nog lamgeslagen, zo'n onwerkelijk idee dat ik niet eens blij durf te zijn, maar aan de andere kant wil ik het wel van de daken schreeuwen! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!