Net getest en zwanger????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by debo81, Feb 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Sorry ben zwanger overheen elezen dat je volgende week de afspraak hebt hihi

2. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Van harte gefeliceerd! Geniet er maar van en maak je maar niet teveel zorgen.

3. debo81

debo81 Actief lid

Nov 10, 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joyce, jij ook gefeliciteerd! Hoe ver ben je? Ja volgende week bij de gyn de 1e echo, fijn om te horen dat t er bij hoort, zullen m'n hormonen wel zijn... Voelde gisteren zon paniek, vroeg me ineens af of ik dit wel wou en kan, terwijl we al zolang hopen snap er niks van al die gevoelens maar was ineens bang dat ik ineens depri werd of alles niet goed zit, pffff hoe gek kan je jezelf maken hè...

Misschien is t gewoon even wennen aan t idee omdat we dit op natuurlijke wijze nooit hadden verwacht... Was t voor jullie in t begin ook wat gek te geloven, dat er ineens iets in je groeit?
    Iig bedankt voor t meeleven

@roos dank je wel, ga proberen te genieten ....

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Zeker is het gek om te gloven. Voor onsnu ook omdat dit zo snel na de tweede is. Ik kan woensdag pas bellen naar de gyn ivm carnaval.,maar ik denk dat ik over twee of 3 weekjes mag. Ik weet niet precies hoe ver ik ben omdat de eerste cyclus zou aijn na de bevalling maar ik ben minimaal 4 weken en 1 dag denk ik en maximaal 5 weken en 3 dagen denk ik. Ik gok datik een laat ei had en dus 4 weken en paar daagjes ben.
    En er is niet heerlijkers als zwanger te zijn vind ik, het is zo ongelovelijk.
    Maar graag gedaan hoor als r nog wat is pb me maar.
    Succes volgende week en ben benieuwd naar je berichtje

5. debo81

debo81 Actief lid

Nov 10, 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend ook voor jou, ben ook benieuwd wanneer jij voor echo mag.. Hoe voel jij je verder, heb je klachten en is t anders , emotioneel bedoel ik, Dan de 1e keer? Iig genieste van je zwangerschap en laat je t even weten als je je echo hebt gehad? X

6. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik voelme af en toe een beetje misselijk en wat moe en verder doe ik af en toe domme acties vergeet weer dingen enz dus voel me opzich wel lekker zwanger haha.

Xxx joyce

7. debo81

debo81 Actief lid

Nov 10, 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAhAH dat zijn goede tekens toch, succes alvast en met de aankomende echo

Share This Page