Vorige week zaterdag de test gedaan en weet nu dus een week dat ik zwanger ben. Kan het soms nog niet goed bevatten! En ik ben nu een week gestopt met roken, trots!
Hoi Mak, Gefeliciteerd joh! En wat goed van je dat je ook meteen gestopt bent met roken. Heeeel wijs! Vond je het moeilijk om te stoppen? Ik was al een poos bezig met stoppen, eerst met pleisters enzo. Ik was nog bezig met pleisters plakken toen ik er achter kwam dat ik zwanger was en ben toen meteen ook gestopt met pleisters plakken. Na al die mislukte pogingen vind ik het deze keer echt super makkelijk. Ik ben nu bijna twee maanden gestopt.
Hoi Mariekie, Ja ik vind het heel moeilijk om te stoppen! Niet omdat ik echt trek heb in een sigaret, mijn smaak is er niet naar, maar gewoon omdat het bij zoveel dingen erbij hoort. Ik ben ook wel wat wisselend van stemming ha ha! Van jou ook goed dat je gestopt bent, gek he dat je die pleisters dan ineens niet meer nodig hebt. En natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
gefeliciteerd hoor, geniet er maar van. Wat fijn dat het stoppen geen moeite kost. Ik rook niet, maar heb zo mijn gewoontes en die zijn moeilijk te stoppen! Lie(f)s