Hoi, Nu weet ik het echt niet meer. Gisteren reed ik mee met mijn man in de auto. Vanaf het ogenblik dat we vertrokken werd ik meteen misselijk (zo'n beetje als autoziek). Mijn hoofd draaide volledig en mijn maag lag helemaal ondersteboven. Ik kon me nog net inhouden om niet over te geven. Ik heb hem moeten vragen om heel rustig te rijden en niet te snel te remmen enz. Als ik in de zetel zit, heb ik de gewoonte om mijn armen te kruisen terhoogte van mijn buik. Nu kan ik dat niet meer verdragen omdat ik dan een vervelende druk op mijn buik voel. Niet dat dat pijn doet, maar het voelt lastig aan. Mijn buik zit ook zodanig gezwollen dat die tegen mijn ribben duwt als ik zit. Ik heb dit probleem nog nooit gehad en ben ook niet bijgekomen in kilo's. Wat zou dit allemaal betekenen? Beeld ik me vanalles in? kusjes
Het kan van alles zijn meisje. Hoe lang ben je gestopt met de pil? Het vervelende is dat zwangerschapskwaaltjes ook heel goed voorbodes kunnen zijn van een menstruatie.....
Ok ik kan je helaas geen zekerheid geven... het kunnen zwangerschapskwaaltjes zijn, ontwenningsverschijnselen van de pil en tekenen dat de menstruatie er aan zit te komen.... helaas zit er niets anders op dan nog even af te wachten... succes hoor Chrizzzy
Het is voor mij allemaal nieuw. Zit nu in mijn eerste ronde. Daarom dacht ik ook aan het ontpillen. Maar omdat ik ook last heb van overgevoelige tepels (jeuk en pijn) en 's nachts wakker wordt van een hongergevoel (honger maar geen zin om te eten). Ach we zullen nog even op onze tanden moeten bijten hé. Is toch vervelend om altijd maar af te wachten. Hopelijk wend dit een beetje met de tijd.
Ik heb dat precies hetzelfde. Ik ben net gestopt met de pil, en ik voel ook meer druk op mijn buik. Af en toe voelt het als vlinders in mijn buik, een heel fijn gevoel. Ook honger, veel honger. Ik weet het over een paar dagen of het nu nog ontpillen is of toch....... Ik denk zelf ontpillen, omdat ik ook mijn migraine hoofdpijn heb gevoeld een week geleden. Maar wel spannend........ Ik voel me net als jij ook gezwollen in mijn buik
hoi bosi333, laat zeker iets weten hé. Maar ik vermoed ook dat het ontpillen is. Het zou moeten lukken dat het al van de eerste keer lukt hé. Allé ik zou er niet kwaad om zijn hoor. Ik ben benieuwd en duim voor jou.
ja ik laat zeker iets weten. Ik denk dat als je echt zwanger bent dat dan de puzzelstukjes ineen vallen. Dan pas denk kun je de kwaaltjes ook echt plaatsen. Jij ook succes, dankje me2