kan iemand mij meer vertellen over de ovulatie testen???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by goudvis, Jan 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. goudvis

goudvis Actief lid

Jan 10, 2011
    220
    0
    0
    #1 goudvis, Jan 11, 2011
    Last edited: Jan 11, 2011
    hallo meiden,

Ik ben deze maand met de ovulatie testen begonnen om te kijken wanneer ik mijn ei heb.
    De eerste 2x hebben we gewoon op goed geluk geklust maar geen resultaat.
    Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was dinsdag 28 dec.
    Volgens deze site kan ik vanaf vrijdag 7 jan testen.
    Ik gebruik de sensitest.
    Vrijdag 7 jan getest en een licht streepje bij het hartje en een donkere streep in het controle rondje.
    Zaterdag 8 jan getest en een nog lichter streepje in het hartje en een donkere streep in het controle rondje.
    Zondag 9 jan getest en bijna geen streepje in het hartje en een donkere streep in het controle rondje.
    Maandag 10 jan getest en geen streepje in het hartje en een donkere streep in het controle rondje.
    Vandaag getest en geen streepje in het hartje en een donkere streep in het controle rondje.

De test doet het volgens sensitest dus wel maar geen LH-piek??
    Volgens deze site had ik maandag / dinsdag mijn eisprong. Heb ik hem dan gemist? En moet ik dus nog vroeger testen? Of kan hij toch nog komen? Moet over 2 weken precies ongi worden. Heb btw een vaste cyclus van 28 dagen.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen??
    gr

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    verplaatst naar 'ovulatie en zwangerschapstesten'

3. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Hmm ..

Als je een vaste cyclus hebt, had je vandaag ongeveer je ovulatie moeten hebben.
    Het kan zijn dat die er nog aan komt binnen een paar dagen..
    dus zou nog even klussen:p Het kan nog !
    Mocht het niet raak zijn deze maand, dan zou ik de volgende keer een week voor je verwachte ovulatie gaan testen, dus een paar dagen eerder, dan weet je zeker dat je hem niet gemist hebt.

Share This Page