net getest maar weet niet hoelang zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap' started by anietje, Nov 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anietje

anietje Actief lid

Nov 16, 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Haai alle zwangeren,
    zoals jullie lezen heb ik net positief getest. Helemaal in de wolken, want Rick wordt grote broer. Nu weet ik alleen niet hoelang ik zwanger ben, ik heb namelijk een zeer onregelmatige cyclus van 21-60 dagen. Ik dacht zelf dat ik precies op dag 14 mijn ei gevoeld heb. 11 dagen daarna 1 dag bruinverlies gehad. En weer 14 dagen daarna ook bruinverlies gehad. Vandaag was dag 45 en dus de eerste test gedaan en direct positief, dikke rode streep. Volgens deze gegevens zal ik 6w3d zijn. Maar voor het zelfde geld zit ik er helemaal naast en ben ik 4weken. Klachten heb ik helemaal niet. Twee weken maken niet zo heel veel uit, maar ik vind het toch wel leuk om te weten. Wat denken jullie?
    Laatste menstruatie was 7-10
    LIefs Anita

2. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Als eerste gefeliciteerd. Ik zou even je vk bellen en het uitleggen. Misschien heeft zij een idee of kom je in aanmerking voor een vroege echo. Veel succes.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

Gefeliciteerd zeg!

ja inderdaad even je verloskundige bellen, dit is een beetje moeilijk uitrekenen :)

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    gefeliciteerd!

ik had ook zoiets, en heb daardoor, en door mijn eerdere miskraam, al met 8,5 week een echo gehad. ze kunnen dan meten hoe groot je kindje is, en dus hoe ver je zwanger bent (tot 12 weken schijnen alle kindjes gelijk op te gaan, dus meten is weten!).

gewoon bellen, uitleggen, en dan hoor je het vanzelf.
    succes!

Share This Page