zoveel pijn, onpasselijk wordt ik er van

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joanita, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo allemaal,
    sorry ben erg down,
    heb veel last van me bekken heupen en rug,
    ben er gewoon misselijk en benauwd van,
    weet niet of ik er iets mee moet,
    koorts heb ik niet, maar voel me niet zo happy,
    moet eerlijk zeggen dat vandaag de pijn over de gehele dag alleen maar erger wordt, vooral de ochtend is het probleem, dan doe ik bijna een 15 minuten over om me bed uit te komen :(
    weet gewoon niet ff wat ik er mee aan moet,
    zelf de oefeningen helpen die ik nu heb gehad van de fysio helpen niet.
    me vriend heeft ook al flink gemasseerd maar dat helpt ook niet,
    heb al warme douche genomen, ook geen nut zie ik al wel.

tijgerbalsem erop gedaan, ook geen nut, heb al geprobeerd stukje te lopen te fietsen alles maar niets helpt.

grrrrr weet het niet meer iemand tips ?weet gewoon niet meer
    moet ik ziekenhuis bellen moet ik gaan slapen ik weet het gewoon niet meer
    wie kan me helpen?

SOrry voor ellelange verhaal maar moest dit even kwijt

liefs joanita

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik vind t moeilijk om er wat over te zggen eerlijk gezegd maar wilde je ook niet in je uppie en zonder antwoorden achterlaten..
    maar als je jezelf er echt veel zorgen over maakt kan je altijd ff de weekens arts bellen en anders zou ik lekker gaan slapen (als het lukt) en je mag een paracetamol nemen he misschien haalt dat de scherpe randjes van de pijn af

liefs

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    owjah.. wat ik zelf wel lekker vind als ik last heb van me rug ... op een gelijke ondergrond gaan liggen (bv op de vloer met een dun dekentje onder je hele lijf) maar dan plat gaan liggen en dan je knieen naar je gezicht trekken zeg maar..

miss helpt t iets

4. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    heb alles al geprobeerd,
    heb oefeningen gehad van de fysio en gaat alleen maar zeerder doen,
    heb al paracatamol ingenomen,
    heb al me oefeningen gedaan, verschrikkelijk egt niet normaal
    heb al stukje gelopen, heb al stukje gefietst, ben al gaan slapen, maar kan ik niet grrrrrrrr,

ben al onder warme douche gestapt, heb al warme kruik gepakt, maar echt helemaal niets helpt

wat zou de huisartsenpost nu voor me kunnen doen dan?/

me opnemen en intraveneus pijnstilling, maar volgens mij gaat het hetzelfde gebeuren mag niet al te veel hebben toch

liefs joanita

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb geen idee wat ze voor je kunnen doen, maar miss zit er een arts met een helder idee wat jou zou kunnen helpen..

Ik hoop t voor je want constand met pijn zitten is ook geen pretje

6. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Al aan een steunbroek gedacht. IK heb gelukkig dan niet vanaf 11 weken echt veel pijn gehad maar wel dat ik geregeld me rug en buik voelde. NU heb ik sinds 2 dagen een steunbroek en ik heb echt nu al een stuk minder last. Ik gebruik deze wel alleen als ik best veel in beweging ben. Als ik rustig zit dan heb ik hem niet aan. Maar als ik bijv een grote wandeling met de hond ga maken dan trek ik hem aan. JE hebt dit ook in band vorm. Dus zeg maar een buikband maar dan voor steun. Weet natuurlijk niet of je dat mag gebruiken maar je kan het in ieder geval informeren.

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ze gaan je echt geen intraveneuze pijnstilling geven helaas. Ik heb ze gesmeekt, maar mocht 6 paracetamol per dag... Ben uiteindelijk wel eerder ingeleid daardoor. Maar voor nu kan ik je maar 2 ding aanraden: blijf die oefeningen doen! Hoe zeer ze ook doen, uiteindelijk zal het beter worden. En schroom niet om die paracetamol te nemen. Want door pijn slaap je slecht en wanneer je moe bent, heb je meer pijn, vicieuze cirkel dus. Maar meer dan dit kun je niet doen helaas. Sterkte meid, ik weet hoe je je voelt. Maar na de bevalling zal het vast snel beter gaan...

Deel Deze Pagina